AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Skal snart gifte oss, og jeg skal holde tale for mannen. Men lurer på hvor personlig man kan/skal være? Han kom inn i livet mitt og reddet meg. Da vi traff hverandre hatet jeg livet, og hadde gjort noen forsøk på å unslippe. Hadde det ikke vært for at han kom inn i livet mitt da hadde jeg nok ikke vært her i dag. Jeg slet ille i et års tid etter at han ble en del av livet mitt, og jeg har ikke tall på alle de gangene han har holdt meg fast og fått meg ned på jorda igjen. Men blir det klient å nevne dette på noe vis, litt innpakket og litt finere sagt?Anonymous poster hash: 62b72...58c
Gjest Kritt Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Skal snart gifte oss, og jeg skal holde tale for mannen. Men lurer på hvor personlig man kan/skal være? Han kom inn i livet mitt og reddet meg. Da vi traff hverandre hatet jeg livet, og hadde gjort noen forsøk på å unslippe. Hadde det ikke vært for at han kom inn i livet mitt da hadde jeg nok ikke vært her i dag. Jeg slet ille i et års tid etter at han ble en del av livet mitt, og jeg har ikke tall på alle de gangene han har holdt meg fast og fått meg ned på jorda igjen. Men blir det klient å nevne dette på noe vis, litt innpakket og litt finere sagt?Anonymous poster hash: 62b72...58c Jeg synes absolutt du skal nevne det, men pakk det litt inn, på en måte som bare de næreste forstår. Men alle kan jo gjerne forstå at han kom inn i livet ditt på et viktig tidspunkt og forandret alt til det bedre .
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Enig med brukeren over Anonymous poster hash: c93c8...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå