Gå til innhold

Tok ikke godt imot nakenbilde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sendte nakenbilde til kjæresten min i går, som skal være borte i flere uker. Han tok screenshot på snapchat. Også dkrev han" gud du er fin😚".. Ble utrolig skuffa over responsen. Syntes i hvertfall han kunne skrevet noe litt dypere, og virkelig vise at han likte det. Er det første nakenbilde jeg noen gang har sendt til han. Og nå får jeg bare lyst til å sende bilder av meg i niqab. Skal ikke sende nakenbilde til han igjen med det første for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 795c4...e72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha!

Jeg sendte bilder til mine kjærester og ff, varierende. En eks sa ikke så mye. Men jeg visste jo at han elsket å ha sex med meg.

En annen kjæreste kunne ta pause fra jobb og komme hjem.

Hvis jeg fikk rævva respons pleide jeg å si det.

Tror nok ikke han IKKE syns du er fin, kanskje han ikke er vant med å få sånne bilder? Snakker dere om kropp ellers?

Er forskjell på folk, har en eks som forgudet kroppen min og ofte ga uttrykk for det, mens den andre sa lite om noe egentlig...

Anonymous poster hash: 5a4cb...085

Skrevet

Jeg sendte nakenbilde til kjæresten min i går, som skal være borte i flere uker. Han tok screenshot på snapchat. Også dkrev han" gud du er fin".. Ble utrolig skuffa over responsen. Syntes i hvertfall han kunne skrevet noe litt dypere, og virkelig vise at han likte det. Er det første nakenbilde jeg noen gang har sendt til han. Og nå får jeg bare lyst til å sende bilder av meg i niqab. Skal ikke sende nakenbilde til han igjen med det første for å si det sånn.

Han likte det jo godt han,

• Liker 9
Skrevet (endret)

Det ble jo tatt i mot på en bra måte!

Du trenger ikke å lage unødvendig drama av det.

Endret av Snuppi
Skrevet

Kjæresten din reagerte helt normalt, og det er klart og tydelig at han syns du er en sexy jente.

Hvis du er så usikker på deg selv, burde du jobbe med det.

• Liker 16
Skrevet

Hva i alle dager skulle han skrevet for å få det godkjent da? "Gud, du er fin" er ikke det bra nok?

Hvem i huleste er det som kommer med dype betraktninger når de mottar et nakenbilde? :fnise:

Anonymous poster hash: b4b2d...57e
  • Liker 21
Skrevet

Synes det var en fin tilbakemelding, jeg. Skjønner ikke helt hva du mener han skulle sagt:P

Anonymous poster hash: bcd2c...4c5
  • Liker 7
Skrevet

Skjerp deg,

Anonymous poster hash: 9ed8e...e79

• Liker 3
Skrevet

å fokusere på kropp er jo overfladisk i seg selv, og så vil du ha en dyp respons :vetikke:

Skrevet

Mulig han ikke var helt sikker på hvordan han skulle reagere. Om han ble sett på som overfladisk om han reagerte for sterkt?

Min får bilder titt og ofte, sjeldent jeg får noe dypt svar, men jeg vet at det er små lyspunkter og teasere i dagen allikevel. (Særlig ser man det når han kommer hjem igjen etter dagen om jeg har sendt noen bilder og slikt)

Anonymous poster hash: 174ea...93c

Skrevet

Jeg sendte nakenbilde til kjæresten min i går, som skal være borte i flere uker. Han tok screenshot på snapchat. Også dkrev han" gud du er fin".. Ble utrolig skuffa over responsen. Syntes i hvertfall han kunne skrevet noe litt dypere, og virkelig vise at han likte det. Er det første nakenbilde jeg noen gang har sendt til han. Og nå får jeg bare lyst til å sende bilder av meg i niqab. Skal ikke sende nakenbilde til han igjen med det første for å si det sånn.

Gud bedre så glad jeg er for at jeg ikke er sammen med en dramaqueen som deg.

Du sender et nakenbilde og blir DØDELIG fornærma over at responsen ikke er DYPERE?!?

Kan du vær så snill for underholdningens del fortelle hva som ville vært akseptabelt av han å svare??

Det han svarer er i min verden en veldig normal respons på nakenbilde fra kjæresten.

Anonymous poster hash: 8d883...452

• Liker 7
Gjest Coolaid
Skrevet

Du delte noe veldig privat og blottla deg selv, så fikk du ikke reaksjonen du ønsket. Hva skulle han skrevet ?

Selv tror jeg han satte veldig pris på bildet. Det var ikke noe gale med kommentaren hans. La menn være menn liksom....

Gjest Coolaid
Skrevet

Folkens, vær nå litt grei med ts og la frekke kommentarer utebli vel ?

Skjerp deg,

Anonymous poster hash: 9ed8e...e79

Gud bedre så glad jeg er for at jeg ikke er sammen med en dramaqueen som deg.

Du sender et nakenbilde og blir DØDELIG fornærma over at responsen ikke er DYPERE?!?

Kan du vær så snill for underholdningens del fortelle hva som ville vært akseptabelt av han å svare??

Det han svarer er i min verden en veldig normal respons på nakenbilde fra kjæresten.

Skrevet

Folkens, vær nå litt grei med ts og la frekke kommentarer utebli vel ?

Skal innrømme jeg kunne ha droppet første setningen. Resten står jeg for.

Skrevet

La oss nå få se dette nakenbildet så kan du få masse respons :wow:

Anonymous poster hash: 7de17...510
  • Liker 3
Skrevet

La oss nå få se dette nakenbildet så kan du få masse respons :wow:

Anonymous poster hash: 7de17...510

Hva med å ta din egen oppfordring? :jolie:

Legg ut nakenbilde selv. :P

Skrevet

Jeg sendte nakenbilde til en kjæreste som bare skrev "unnskyld, rakk ikke lese hva du skrev :P".

Jeg lo, tydelig at han da mente at han ikke rakk å lese teksten siden han var opptatt med å se på bildet.

Synes både din og min respons viste tydelig at de likte det.

Anonymous poster hash: ff7a2...613
  • Liker 2
Gjest Andrea93
Skrevet

Skjønner ikke hva som var galt med den responsen, jeg. Hva hadde du sett for deg?

Skrevet

TS her! haha, noen tok dette litt for seriøst. Er ikke sånn at jeg ringte han og kjefta hull i hodet på han(svarte forsåvidt :* i emoji) . Jeg bare skrev at jeg var litt skuffa, med tanke på at det var første nakenbildet. Er forsåvidt første nakenbildet jeg har sendt noen sinne. Så visste ikke at responsen var så "liten.". Tydligvis var den ikke så "liten", men da har jeg fått svar på det ;)

Skrevet

Hva skulle han skrive? Du er den heiteste på jorda. Og kroppen din er noe av det vakreste jeg har sett 😂

Kravstor much?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...