AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Hei! For 3 dager siden tok jeg en canesten stikkpille i vagina etter en periode med lett kløe, irritasjon og blødninger fra vagina. (Har merket at jeg begynner å blø svart seigt blod ved soppinfeksjoner i skjeden, er dette forresten vanlig??). Etter et par dager sluttet blødningene, og stikkpillen løste seg opp og "rant" ut litt etter litt som vanlig. Det jeg derimot synes er veldig rart, er at jeg nå nettopp, 3 døgn etter jeg tok stikkpillen, plutselig oppdagen en liten hvit hinne som kom ut av skjeden min. Denne hinna var hvit, den var seig, den kunne nesten minne om hud, bare at det ikke var hud, var på størrelse med en 20-kroning, og ja vet noen hva i alle dager dette kan være? Det kan minne litt om levret mensen-hinne-blod, bare at det ikke var blod? Er det noe farlig eller kan det være vanlig å få slikt etter man har tatt slike piller? Takker for svar! Håper dere skjønner spørsmålet. Har forresten ikke hatt noen smerter i mage eller underliv, går på minipillen cerazette, har forholdsvis normal menssyklus. Har dog gått på en del antibiotika i det siste, om det skulle ha noe å si? Derfor jeg har hatt et par soppinfeksjoner. Anonymous poster hash: fca3b...113
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Helt normalt det du beskriver Anonymous poster hash: e7d70...018
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå