AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Tenkte å begynne på pillen igjen! 2 barn holder i denne omgang... Hadde god erfaring med Yasminelle 28, for sånn 5 år siden... Jeg tror jeg skal ha mensen om ikke altfor mange dager, og tenkte å begynne på pillen ila. uken. Hvordan er det med pillestart og menstruasjon? Før man blødning dersom man begynner uten menstruasjon? Husker ikke dette...Anonymous poster hash: 8631f...a97
Queen of the world Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Tenkte å begynne på pillen igjen! 2 barn holder i denne omgang... Hadde god erfaring med Yasminelle 28, for sånn 5 år siden... Jeg tror jeg skal ha mensen om ikke altfor mange dager, og tenkte å begynne på pillen ila. uken. Hvordan er det med pillestart og menstruasjon? Før man blødning dersom man begynner uten menstruasjon? Husker ikke dette...Anonymous poster hash: 8631f...a97 Tror man skal ta p-pillene på første mens dag.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Tror man skal ta p-pillene på første mens dag. Disse kan man ta utenom! Men må ds bruke annen prevensjon i tillegg den første uken. Jeg bare lurer på om menstruasjonen kommer når man tar de første pillene? Elleer utsettes den igjen til de hvite dagene på brettet tro?Anonymous poster hash: 8631f...a97
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Ops beklager! Ser nå at jeg må vente på mens! Jaja. Det skal jeg klare. Anonymous poster hash: 8631f...a97
Queen of the world Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Disse kan man ta utenom! Men må ds bruke annen prevensjon i tillegg den første uken. Jeg bare lurer på om menstruasjonen kommer når man tar de første pillene? Elleer utsettes den igjen til de hvite dagene på brettet tro?Anonymous poster hash: 8631f...a97 Når jeg starter på p-piller på for første gang tok jeg de på første menstrasjonsdag. Da ble mensen kortere og mindre. Men du må pruke prevansjon de første 7 dagene. Så tok jeg 1-2 brett kommer ann på, så 7 dager fri. Da får man mensen. Etter 7 dager begynner man på en nytt brett. Det var vertfall slik med mine p-piller. Endret 9. februar 2015 av Queen of the world 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå