Gå til innhold

P-pille erfaring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte å begynne på pillen igjen! 2 barn holder i denne omgang...

Hadde god erfaring med Yasminelle 28, for sånn 5 år siden...

Jeg tror jeg skal ha mensen om ikke altfor mange dager, og tenkte å begynne på pillen ila. uken.

Hvordan er det med pillestart og menstruasjon? Før man blødning dersom man begynner uten menstruasjon?

Husker ikke dette...

Anonymous poster hash: 8631f...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å begynne på pillen igjen! 2 barn holder i denne omgang...

Hadde god erfaring med Yasminelle 28, for sånn 5 år siden...

Jeg tror jeg skal ha mensen om ikke altfor mange dager, og tenkte å begynne på pillen ila. uken.

Hvordan er det med pillestart og menstruasjon? Før man blødning dersom man begynner uten menstruasjon?

Husker ikke dette...

Tror man skal ta p-pillene på første mens dag.

Skrevet

Tror man skal ta p-pillene på første mens dag.

Disse kan man ta utenom! Men må ds bruke annen prevensjon i tillegg den første uken.

Jeg bare lurer på om menstruasjonen kommer når man tar de første pillene? Elleer utsettes den igjen til de hvite dagene på brettet tro?

Skrevet

Ops beklager! Ser nå at jeg må vente på mens! Jaja. Det skal jeg klare.

Skrevet (endret)

Disse kan man ta utenom! Men må ds bruke annen prevensjon i tillegg den første uken.

Jeg bare lurer på om menstruasjonen kommer når man tar de første pillene? Elleer utsettes den igjen til de hvite dagene på brettet tro?

Når jeg starter på p-piller på for første gang tok jeg de på første menstrasjonsdag. Da ble mensen kortere og mindre. Men du må pruke prevansjon de første 7 dagene. Så tok jeg 1-2 brett kommer ann på, så 7 dager fri. Da får man mensen. Etter 7 dager begynner man på en nytt brett. Det var vertfall slik med mine p-piller.

Endret av Queen of the world
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...