AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Har vært så småkvalm de siste dagene, av og på! Om morgenen og om kvelden, føler kanskje det er når jeg ligger. Merker ikke like mye ila dagen når jeg er på bena, sitter osv. Men det kan komme plutselig, og så er det ikke sånn at jeg føler jeg må kaste opp, bare ekkel uggen, småkvalm. Har også denne siste uka hagt "stikk" i magen. Kommer og går, ganske ubehagelige. Kommer på noenlunde samme plass. Mest på venstre side, litt på siden, litt høyt oppe( ca midten fra hofte-pupp). Har også løs mage, ikke diare men løs avføring. Hatt det en del dager det og. Hva kan dette være? Føler meg ikke syk, uten om en litt sår hals.. Noen som kan vite noe? Jente,20Anonymous poster hash: e60cd...50f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Kan være noe forbigående. Litt bakterier i magen, men hvis dette vedvarer ville jeg oppsøkte lege. Anonymous poster hash: f3107...d4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå