AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jeg sliter i perioder med å være veldig tungpustet. Merker det mest på kveldene. En lege jeg var til for noen år siden sa det kunne være fordi jeg har veldig slapp lukkemuskel i svelget, å at det da kommer magesyre i lungene. Er det noen andre som er plaget med dette? Å har noen tips? Ganske ekkelt og slitsomt dette. Anonymous poster hash: 6895b...453
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå