Gå til innhold

sende nakenbilde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! jeg skal sende nakenbilde til kjæresten min for første gang. Jeg er så usikker på hvordan jeg skal sende. Tenker jeg bare har på truse og tar bilde ovenfra, så man ikke ser ansiktet mitt. er det turn off at man ikke ser ansiktet? eller er det en fin begynnelse? Noen tips?

Haha, er veldig uerfaren på dette stedet.

Anonymous poster hash: 0160e...c65
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 1d7ca...2b7
  • Liker 2
Skrevet

Veldig lurt å ikke ta med ansiktet :) Høres ut som en god start.

Anonymous poster hash: e3b11...322
Skrevet

Jeg sender aldri med ansikt. Greit nok at han er kjæresten din nå, men vi har vel hørt nok av historier om sinte ekser som legger ut nakenbildene de har fått på nettet.

Anonymous poster hash: d368c...943
Skrevet (endret)

Jeg satt på bussen her om dagen, og foran meg stod det en fyr med en fancy mobiltelefon og bladde igjennom en masse bilder av jenter på mobilen. Ingen nakenbilder da av hva jeg kunne se. :)

Endret av Vux
Skrevet (endret)

Høres ut som en fin start :) bare vær sikker på at du stoler på han

Endret av Kosepose
Skrevet

TS her! greit nok at jeg høres ekstremt naiv ut. Men jeg vet med 150% sikkerhet at han aldri, noen sinne, kommer til å vise disse bildene til noen.

Han er nemlig i utlandet i to uker nå, og jeg savner han så forferdelig! han savner meg også helt utrolig, så hadde vært "koselig" å kunne gi/sende han noe han ble ekstra glad over

Anonymous poster hash: 0160e...c65
Skrevet

Jeg har sendt tre bilder til kjæresten og det virker som de blir godt likt ;) Var litt rart i begynnelsen, men tar aldri med ansikt eller noe som kan vise at det er meg :) Ett med kløft, rumpe og litt kropp :) Er viktig å stole på han som får de, at de ikke vises til noen eller havner på nettet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...