AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #21 Skrevet 8. februar 2015 Jeg forstår at dette er vanskelig for deg. Det er ikke alltid lett å være helt rasjonell når man er forelska. MEN, det aller viktigste må og skal være at barna har det fint. Uansett hvorfor han gjør som han gjør fortjener barna en god og trygg oppvekst. Fokuser på det først, så får du heller tenke over om du vil ha et forhold til han senere. Anonymous poster hash: cdf46...80c
Kontormus Skrevet 8. februar 2015 #22 Skrevet 8. februar 2015 Høres helt sykt ut, men han har jo greie dager også, hvor ting er bra... Og han sier til meg at hvis jeg bare slutter å mase, så kommer han på besøk og svarer på telefon osv, men jeg maser jo fordi jeg er nervøs og redd for å miste, han endrer seg ikke uansett... TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71 Jeg mener å huske den tråden, derfor det direkte spørsmålet skjønner du. Jeg har selv dratt fra en slik, og jeg savner ikke det livet et sekund! Det var nesten som å bli født på nytt å slippe å forholde seg til en slik dritt. Du må bare komme deg unna, det du driver med ødelegger deg helt! 2
Gjest Kariannne Skrevet 8. februar 2015 #23 Skrevet 8. februar 2015 Om du er bekymret for barna sender du den bekymringsmeldingen! Om du tar han tilbake, en som ikke er bra for barna, så vil noen sende en bekymringsmelding på deg også. Barna er viktigst her, ikke hva du føler for denne mannen.
minister-mio Skrevet 8. februar 2015 #24 Skrevet 8. februar 2015 Du virker som en komplett idiot TS. Jeg har ingen forståelse for at noen er bekymret for et barn, melder til barnevernet for så angre fordi de har følelser for en mann 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #25 Skrevet 8. februar 2015 Du virker som en komplett idiot TS. Jeg har ingen forståelse for at noen er bekymret for et barn, melder til barnevernet for så angre fordi de har følelser for en mann Hvis han skjønner det var meg så regner jeg ikke med han blir hos meg uansett, selvom han kom tilbake forrige gang jeg gjorde det... Anonymous poster hash: 1eab4...e71
minister-mio Skrevet 8. februar 2015 #26 Skrevet 8. februar 2015 Hvis han skjønner det var meg så regner jeg ikke med han blir hos meg uansett, selvom han kom tilbake forrige gang jeg gjorde det... Anonymous poster hash: 1eab4...e71 hvem bryr seg om du får alkisdrømmeprinsen? Dersom et barn lider under dette!? 3
Meline37 Skrevet 9. februar 2015 #27 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Du virker som en komplett idiot TS. Jeg har ingen forståelse for at noen er bekymret for et barn, melder til barnevernet for så angre fordi de har følelser for en mann Det virker jo da ut som om trådstarter har lite grunn for å sende bekymringer. Og at alkoholinntaket ikke er noe unormalt inntak. Men at trådstarter bruker dette for å "hevne" seg, fordi det er slutt. Altså på grunn av sin egen kjærlighetssorg til han. Og så angrer hun hvis hun ser et håp om å få han tilbake. Sånn tolker jeg det Hun vet at han kan bli veldig sint hvis han finner det ut. Dermed vet trådstarter hvor viktig barna er for han, og hvor mye de betyr. Sånn tolker jeg det. Men jeg kan ha feil. Men på grunn av trådstarter sine følelser for han så blir de desverre tolket på denne måten. For hvis han hadde vært en dårlig far, og virkelig drukket mye alkohol uten hensyn til barna, så ville vel ikke trådstarter ønsket å ha han tilbake? Endret 9. februar 2015 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #28 Skrevet 9. februar 2015 Jeg sendte bekymringsmelding til barnevernet i forhold til min egen mann for mange år siden (vi hadde pause). Da sendte jeg epost, og ba om å være anonym. Det fungerte ikke, siden epost ikke er anonymt. Så hvis du allerede har sendt epost, er det nok "for sent".Anonymous poster hash: 8d978...e3a
Piri Formis Skrevet 9. februar 2015 #29 Skrevet 9. februar 2015 Det er ikke mitt barn, det er hans barn med en annen kvinne.. Såklart bryr jeg meg om dette barnet, men for han så betyr alt jeg gjør som er negativt for han hevn, og jeg vil ikke at det skal fremstilles som hevn når det ikke er det... Jeg får svi for det om han skjønner at det er meg.. TSAnonymous poster hash: 1eab4...e71 Høres ikke ut som en mann det er verdt å samle på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå