AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Dette er andre gang jeg har sendt bekymringsmelding ift far til barn, hvor far er min x- som av og til havner tilbake her... Denne gangen angrer jeg på meldingen min til bv, hvertfall de detaljer og bilder jeg hadde som jeg sendte med. Jeg sendte mail til bv å forklarte dette, at jeg var redd for å bli gjenkjent selvom jeg ba om anonymitet, men lurer på om dette er noe de kan velge å avbryte? Kan saken bli henlagt? Jeg angrer fordi jeg er glad i denne mannen, og ikke vil føle at jeg "tar hevn" noe jeg selvsagt ikke gjør, men som han vil tro... Anonymous poster hash: 1eab4...e71
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Dette er andre gang jeg har sendt bekymringsmelding ift far til barn, hvor far er min x- som av og til havner tilbake her... Denne gangen angrer jeg på meldingen min til bv, hvertfall de detaljer og bilder jeg hadde som jeg sendte med. Jeg sendte mail til bv å forklarte dette, at jeg var redd for å bli gjenkjent selvom jeg ba om anonymitet, men lurer på om dette er noe de kan velge å avbryte? Kan saken bli henlagt? Jeg angrer fordi jeg er glad i denne mannen, og ikke vil føle at jeg "tar hevn" noe jeg selvsagt ikke gjør, men som han vil tro... Anonymous poster hash: 1eab4...e71 Tror nok det er vanskelig å trekke tilbake en bekymringsmelding til BV. Anonymous poster hash: 9cd75...15e
Alvea Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Du angrer fordi du er glad i mannen? Men har du sendt bekymringsmelding så er det vel på vegne av barn du er bekymret!? Da må du for all del greie å se over dine følelser for denne mannen. 23
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Var bekymringsmeldingen grunnløs? Anonymous poster hash: f32be...88d 2
SoftKitty Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 (endret) Angrer du fordi du er redd for hvordan det skal påvirke deres forhold/hans oppfatning av deg, eller angrer du fordi du mener at det ikke var hold i bekymringene? Hvis du oppriktig var bekymret for eget barn, men ønsker å trekke tilbake meldingen pga. at du vil at xen skal like deg.. da håper jeg barnevernet ser grundig på saken for å være helt ærlig. Edit: Ser nå at det nok ikke er ditt barn, men jeg mener fremdeles det samme. Hensyn til barnet må gå over dine følelser for denne mannen. Endret 8. februar 2015 av SoftKitty 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Du angrer fordi du er glad i mannen? Men har du sendt bekymringsmelding så er det vel på vegne av barn du er bekymret!? Da må du for all del greie å se over dine følelser for denne mannen. Jeg er vel redd for å miste denne mannen en gang til, da han har gått så mange ganger- men alltid kommet tilbake... Trakk ikke tilbake hele meldingen, men de detaljer som gjør at jeg ikke lenger er anonym... TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Jeg er vel redd for å miste denne mannen en gang til, da han har gått så mange ganger- men alltid kommet tilbake... Trakk ikke tilbake hele meldingen, men de detaljer som gjør at jeg ikke lenger er anonym... TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71 Nei, absolutt ikke grunnløs. TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Jeg er vel redd for å miste denne mannen en gang til, da han har gått så mange ganger- men alltid kommet tilbake... Trakk ikke tilbake hele meldingen, men de detaljer som gjør at jeg ikke lenger er anonym... TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71 Du vil at barna dine skal ha det vondt fordi at du vil ha et forhold til han? Anonymous poster hash: cdf46...80c 12
Maimira Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Men i alle dager...... Betyr ikke barna dine mer enn denne mannen da (som tydeligvis ikke er helt stabil)?? 10
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Betyr ikke barna dine noe som helst for deg? Håper virkelig barnevernet gransker dere med lupe. Anonymous poster hash: f32be...88d 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Men i alle dager...... Betyr ikke barna dine mer enn denne mannen da (som tydeligvis ikke er helt stabil)?? Det er ikke mitt barn, det er hans barn med en annen kvinne.. Såklart bryr jeg meg om dette barnet, men for han så betyr alt jeg gjør som er negativt for han hevn, og jeg vil ikke at det skal fremstilles som hevn når det ikke er det... Jeg får svi for det om han skjønner at det er meg.. TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71 1
Amarinda Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Det er ikke mitt barn, det er hans barn med en annen kvinne.. Såklart bryr jeg meg om dette barnet, men for han så betyr alt jeg gjør som er negativt for han hevn, og jeg vil ikke at det skal fremstilles som hevn når det ikke er det... Jeg får svi for det om han skjønner at det er meg.. TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71 Og dette er en mann du vil leve med? 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 Og dette er en mann du vil leve med? Opprettet et annet emne om det like før dette, at jeg ikke klarer å komme unna.. Ja, jeg trenger råd og tips og hjelp fra flere retninger her. TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71
sweety pie Skrevet 8. februar 2015 #14 Skrevet 8. februar 2015 Hva går meldingen ut på? Hvis det er alvorlig så bør du jo ikke tenke at du bør trekke tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #15 Skrevet 8. februar 2015 Hva går meldingen ut på? Hvis det er alvorlig så bør du jo ikke tenke at du bør trekke tilbake. Alkoholinntak og samvær. TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71
Maimira Skrevet 8. februar 2015 #16 Skrevet 8. februar 2015 Synes du gjorde rett i å sende inn en bekymringsmelding jeg. Men har du snakket med moren til barna om dette da? Barn og alkohol hører ikke sammen. Og dessuten, når han opptrer slik overfor sine egne barn, hvordan tør du da å satse på denne fyren? 1
Amarinda Skrevet 8. februar 2015 #17 Skrevet 8. februar 2015 Opprettet et annet emne om det like før dette, at jeg ikke klarer å komme unna.. Ja, jeg trenger råd og tips og hjelp fra flere retninger her. TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71 Hvis du oppretter en bekymringsmelding samtidig som du ønsker han tilbake og du er redd for å svi for det.. Da sier det seg selv at du har det litt vanskelig. Hvis dere ikke har barn sammen så ville jeg slettet han fra telefon, facebook og andre sosiale medier og gitt tydelig beskjed om at du ikke ønsker mer. DU bør ikke være sammen med han i det hele tatt, da må du også prøve å komme deg ut og videre. Ikke ta telefonen, ikke åpne for han, ingenting.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #18 Skrevet 8. februar 2015 Synes du gjorde rett i å sende inn en bekymringsmelding jeg. Men har du snakket med moren til barna om dette da? Barn og alkohol hører ikke sammen. Og dessuten, når han opptrer slik overfor sine egne barn, hvordan tør du da å satse på denne fyren? Jeg har grei kontakt med mor til barnet, hun vet om alt og har fått kopi av meldinger osv. TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71
Kontormus Skrevet 8. februar 2015 #19 Skrevet 8. februar 2015 Er det en slem alkis du tviholder på for enhver pris? 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #20 Skrevet 8. februar 2015 Er det en slem alkis du tviholder på for enhver pris? Høres helt sykt ut, men han har jo greie dager også, hvor ting er bra... Og han sier til meg at hvis jeg bare slutter å mase, så kommer han på besøk og svarer på telefon osv, men jeg maser jo fordi jeg er nervøs og redd for å miste, han endrer seg ikke uansett... TS Anonymous poster hash: 1eab4...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå