AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #21 Skrevet 11. februar 2015 Takk for mange fine svar! Det som er sikkert er at mannen ikke kommer til å gjøre husarbeid eller lage middag så den delen av det er ikke noe argument. Han har jobbet redusert i perioder og han gjør minimalt her hjemme. Jeg er ikke redd for at barnet går glipp av noe i barnehagen. Jeg har jobbet i barnehage i flere år og syns stort sett barna blir stressa, sure og grinete av lange dager i barnehagen når de er så små. Jeg tenker at far bør få jobbe redusert, men er redd for at det da blir 100% jobb på meg pluss at jeg må sjonglere resterende tid på barnet og husarbeid. Er redd det kan bli mye frustrasjon fra min side over hvor lite som blir gjort hjemme. Jeg har vært hjemme med små barn før (ikke egne) og vet at jeg klarer det og husarbeid. Men så er det dette med lønn og sånn sett ville vi tjent mer på at jeg jobbet fullt og kunne hatt vaskehjelp selv om jeg egentlig syns det skal være unødvendig.Anonymous poster hash: 1e8c3...929
Gjest Magdalene Skrevet 11. februar 2015 #22 Skrevet 11. februar 2015 Dere burde ha en avtale, som sier noe om hva som skal gjøres. At siden han og barnet da kommer hjem før deg, bør de hvertfall ha begynt på middagen til du kommer hjem. Annet husarbeid får dere vel dele på som til vanlig (det er vel ikke snakk om så mange timer hver dag de er hjemme før deg?).
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #23 Skrevet 11. februar 2015 Dere burde ha en avtale, som sier noe om hva som skal gjøres. At siden han og barnet da kommer hjem før deg, bør de hvertfall ha begynt på middagen til du kommer hjem. Annet husarbeid får dere vel dele på som til vanlig (det er vel ikke snakk om så mange timer hver dag de er hjemme før deg?). Ja, må nok kanskje lage liste. Slik det ser ut vil han måtte jobbe en dag i uken på dagtid og resten kveldsvakter eller helg så i praksis er han hjemme nesten hjemme hver dag frem til jobb. Jeg jobber dagvakt, helg og noen få kveldsvakter.Anonymous poster hash: 1e8c3...929
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå