AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jeg hadde sex for fem dager siden og er fremdeles veldig sår. Før dette hadde jeg ikke hatt sex på nesten ett år. Jeg har aldri gått så lenge "sølibat". Han jeg hadde sex med er stor og han tok i ganske hardt, men jeg har aldri følt meg sår så lenge etterpå. Kan dette skyldes at det er lenge siden jeg har hatt sex, han var stor og litt røff og vi hadde ikke så veldig mye fårspill? Har vært sår tidligere, men ikke slik som nå. Det er heller ingen infeksjoner og jeg vet at både jeg og han er sykdomsfri. Noen andre som har vært sår så lenge etter vanlig samleie? Anonymous poster hash: 0aef3...619
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har vært sår lenge etter samleie når jeg var yngre. Da var det på grunn av at jeg ikke var våt nok, og det ble for mye friksjon (ikke nok oppvarming). Dette skjer ikke lenger, for nå har jeg ikke sex før jeg er klar og våt nok. Gidder ikke ha dårlig/vond sex, da får det heller være. Finn deg en som er opptatt av at du også skal ha det godt, så opplever du ikke det igjen Anonymous poster hash: de28c...476 1
Trønderberte Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Jeg opplevde det samme rett før jul, det viste seg å være sopp. Man kan jo få sopp av nesten alt 😒
Trønderberte Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Fikk ikke sopp under økten altså, men har sikkert hatt det også ble det reaksjon når dette ble gnidd utover. fikk småe sprekker bedentil. Drittvondt
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Jeg hadde sex for fem dager siden og er fremdeles veldig sår. Før dette hadde jeg ikke hatt sex på nesten ett år. Jeg har aldri gått så lenge "sølibat". Han jeg hadde sex med er stor og han tok i ganske hardt, men jeg har aldri følt meg sår så lenge etterpå. Kan dette skyldes at det er lenge siden jeg har hatt sex, han var stor og litt røff og vi hadde ikke så veldig mye fårspill? Har vært sår tidligere, men ikke slik som nå. Det er heller ingen infeksjoner og jeg vet at både jeg og han er sykdomsfri. Noen andre som har vært sår så lenge etter vanlig samleie? Anonymous poster hash: 0aef3...619 Du må få han til å slikke musa de våt før han puler deg. Det er viktig med 5 minutter oppvarming før man skal ha sex. Anonymous poster hash: 5ec5f...b4d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå