AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Noen her som har gjort det eller har menn som har gjort det? Var det ubehagelig/flaut? Fortell gjerne om hele hendelsen.. Jeg vurderer å gjøre det, gruer meg for å gjøre det, ikke for å bli steril, men har litt legeskrekk.. Anonymous poster hash: 706cd...e41
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Å sterilisere menn er en bagatell, i forhold til å sterilisere kvinner. Gjøres poliklinisk. Anonymous poster hash: 0601f...a09
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Å sterilisere menn er en bagatell, i forhold til å sterilisere kvinner. Gjøres poliklinisk.Anonymous poster hash: 0601f...a09 Det vet jeg. Men er ute etter erfaringer. Anonymous poster hash: 706cd...e41
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Onkelen min gjorde Det. rettogslett fordi at det er større sjanser for bivirkninger og større risiko å gjøre det hos kvinner.. Mye større operasjon. Han hadde vel vondt i 1-2 uker, ikke flaut nei. Han er glad han gjorde det. Er forsåvidt tante og Anonymous poster hash: 93959...91e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Om du syns det er flaut kommer vel an på hvor beskjeden du er for understellet. Samboeren min tok vasektomi på privatklinikk og han opplevde det som greit. Han hadde smerter etterpå, men han fikk med resept på smertestillende i tilfelle han trengte det. Han gikk inn, ble barbert litt, fikk lokalbedøvelse. Fiks ferdig. Hvor lenge det er vondt etterpå varierer. Først hørte jeg at det kunne gå noen uker, men virker som om de fleste rundtom på forum bare verker noen dager til en uke. Hele greia tok ca 30 min, tror jeg. Sendte inn sædprøve noen måneder etterpå for å sjekke om han hadde blitt steril. Anonymous poster hash: d8858...ba6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Om du syns det er flaut kommer vel an på hvor beskjeden du er for understellet. Samboeren min tok vasektomi på privatklinikk og han opplevde det som greit. Han hadde smerter etterpå, men han fikk med resept på smertestillende i tilfelle han trengte det. Han gikk inn, ble barbert litt, fikk lokalbedøvelse. Fiks ferdig. Hvor lenge det er vondt etterpå varierer. Først hørte jeg at det kunne gå noen uker, men virker som om de fleste rundtom på forum bare verker noen dager til en uke. Hele greia tok ca 30 min, tror jeg. Sendte inn sædprøve noen måneder etterpå for å sjekke om han hadde blitt steril. Anonymous poster hash: d8858...ba6 Barberte bare der de gjorde snittet? Ja jeg er beskjeden, og liker ikke tanken på å ligge med nakent understell med en lege og sykepleier driver på.. smerter er jeg ikke så bekymret for, tenkt å ta noen dager fri etterpå. Vil veldig gjerne gjøre dette, dama tvinger meg ikke, hun har tilbudt seg å gjøre det, men virker drastisk. Bare gruer meg veldig til å gjøre det. Skal til legen og henvises på onsdag, må jeg undersøkes da?? Anonymous poster hash: 706cd...e41
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Min mann har gjort det, han sa han godt kunne gått på jobb umiddelbart etterpå. Tester (mot legens anbefalig ,om ting fungerte på egenhånd samme dag. Det gjorde det) Han sier at han ikke angrer en dag på avgjørelsen, han har tre barn. Anonymous poster hash: 6f8e8...9eb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Barberte bare der de gjorde snittet? Ja jeg er beskjeden, og liker ikke tanken på å ligge med nakent understell med en lege og sykepleier driver på.. smerter er jeg ikke så bekymret for, tenkt å ta noen dager fri etterpå. Vil veldig gjerne gjøre dette, dama tvinger meg ikke, hun har tilbudt seg å gjøre det, men virker drastisk. Bare gruer meg veldig til å gjøre det. Skal til legen og henvises på onsdag, må jeg undersøkes da??Anonymous poster hash: 706cd...e41 Kvinner må brette frem understellet flere ganger i løpet av livet, enten det gjelder fødsler eller gynekologisk undersøkelser! Anonymous poster hash: fceef...ff2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Kvinner må brette frem understellet flere ganger i løpet av livet, enten det gjelder fødsler eller gynekologisk undersøkelser!Anonymous poster hash: fceef...ff2 Nå gjør jeg dette her frivillig for at dama skal få slippe å brette fram undertellet sitt under en fødsel da. Anonymous poster hash: 706cd...e41
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Barberte bare der de gjorde snittet? Ja jeg er beskjeden, og liker ikke tanken på å ligge med nakent understell med en lege og sykepleier driver på.. smerter er jeg ikke så bekymret for, tenkt å ta noen dager fri etterpå. Vil veldig gjerne gjøre dette, dama tvinger meg ikke, hun har tilbudt seg å gjøre det, men virker drastisk. Bare gruer meg veldig til å gjøre det. Skal til legen og henvises på onsdag, må jeg undersøkes da?? Anonymous poster hash: 706cd...e41 Samboeren bestilte bare time på privatklinikken. Var ingen undersøkelser eller spørsmål. De barberte alt. De er noe du kan gjøre selv i forkant. Anonymous poster hash: d8858...ba6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 Noen her som har gjort det eller har menn som har gjort det? Var det ubehagelig/flaut? Fortell gjerne om hele hendelsen.. Jeg vurderer å gjøre det, gruer meg for å gjøre det, ikke for å bli steril, men har litt legeskrekk.. Anonymous poster hash: 706cd...e41 Jeg har gjort det. Er pappa til to og gift. Samlivet blir bedre med tanke på sex og veldig kjekt for henne å slippe et større og mer komplisert inngrep. Du kan også melke dette å få stjerner i boken av din kjære for det du har vært gjennom. Jeg gjorde det gjennom det offentlige og fikk jobben gjort på en profesjonell og verdig måte. To kvinnelige sykepleiere assisterte kirurgen som utførte inngrepet. Når man er kommet til operasjon skal man desinfiseres og barberes. Sykepleieren kom med barberutstyr og kommenterte humoristisk at "her var det ingenting å barbere"... flaut at jeg for en stund siden hadde glattbarbert meg.... Jeg fikk nemlig tilbud om en time som noen hadde avbestilt, derfor kom jeg før i køen og rakk ikke å vokse ut.... Man kjenner veldig lite av selve inngrepet, og det er raskt over. Ingenting er flaut. Folka er proffe som har gjort dette tusenvis av ganger. Litt smerter etterpå men det går greit dersom man tar smertestillende jevnlig slik at de ikke slutter å virke. Det er heller ikke kleint på noen som helst måte, å ligge med stellet fremme. Du ser heller ingenting av det som skjer under inngrepet, så det blir en litt sånn uvirkelig opplevelse. Man kjenner at de operere deg men du kjenner ingen ting egentlig. Du må ikke undersøkes hos legen din. Dere tar bare praten og fyller ut et papir ,og så snakker dere om hvor du skal bli henvist for å gjøre det. Det er kortest venteliste hos private, men jeg valgte å gjøre det offentlig og ble kjempefornøyd. Anonymous poster hash: 84191...d3a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 Jeg har gjort det. Er pappa til to og gift. Samlivet blir bedre med tanke på sex og veldig kjekt for henne å slippe et større og mer komplisert inngrep. Du kan også melke dette å få stjerner i boken av din kjære for det du har vært gjennom. Jeg gjorde det gjennom det offentlige og fikk jobben gjort på en profesjonell og verdig måte. To kvinnelige sykepleiere assisterte kirurgen som utførte inngrepet. Når man er kommet til operasjon skal man desinfiseres og barberes. Sykepleieren kom med barberutstyr og kommenterte humoristisk at "her var det ingenting å barbere"... flaut at jeg for en stund siden hadde glattbarbert meg.... Jeg fikk nemlig tilbud om en time som noen hadde avbestilt, derfor kom jeg før i køen og rakk ikke å vokse ut.... Man kjenner veldig lite av selve inngrepet, og det er raskt over. Ingenting er flaut. Folka er proffe som har gjort dette tusenvis av ganger. Litt smerter etterpå men det går greit dersom man tar smertestillende jevnlig slik at de ikke slutter å virke. Det er heller ikke kleint på noen som helst måte, å ligge med stellet fremme. Du ser heller ingenting av det som skjer under inngrepet, så det blir en litt sånn uvirkelig opplevelse. Man kjenner at de operere deg men du kjenner ingen ting egentlig. Du må ikke undersøkes hos legen din. Dere tar bare praten og fyller ut et papir ,og så snakker dere om hvor du skal bli henvist for å gjøre det. Det er kortest venteliste hos private, men jeg valgte å gjøre det offentlig og ble kjempefornøyd. Anonymous poster hash: 84191...d3a tusen takk for et flott svar! Jeg trodde de bare barberte pungen jeg.. det er et privat senter som gjør slikt her i nærheten så tenkte å bruke det, må ha henvisning. Gjelder å bare gjøre det og ikke tenke mer på det Vi har ike barn vi da, dama har endometriose i ganske ung alder og et svangerskap vil være vanskelig å gjennomføre, hun er ikke steril da, så vi har tatt avslutningen om å ikke få egne barn. Anonymous poster hash: 706cd...e41
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #13 Skrevet 9. februar 2015 Jeg har gjort det. Er pappa til to og gift. Samlivet blir bedre med tanke på sex og veldig kjekt for henne å slippe et større og mer komplisert inngrep. Du kan også melke dette å få stjerner i boken av din kjære for det du har vært gjennom. Jeg gjorde det gjennom det offentlige og fikk jobben gjort på en profesjonell og verdig måte. To kvinnelige sykepleiere assisterte kirurgen som utførte inngrepet. Når man er kommet til operasjon skal man desinfiseres og barberes. Sykepleieren kom med barberutstyr og kommenterte humoristisk at "her var det ingenting å barbere"... flaut at jeg for en stund siden hadde glattbarbert meg.... Jeg fikk nemlig tilbud om en time som noen hadde avbestilt, derfor kom jeg før i køen og rakk ikke å vokse ut.... Anonymous poster hash: 84191...d3a Hehe, samboeren min ble fortalt at han "kunne nå ha barbert på forhånd". Anonymous poster hash: d8858...ba6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå