AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Hjelp!! Har holdt på med en fyr noen ganger, men sist gang vi hadde sex jeg mistet plutselig sexlyst under akten, vet ikke om det er normalt? Jeg ville så gjerne ha sex med han, men jeg må ha hatt en dårlig dag eller noe! Jeg sa det ikke til han, men jeg fikk han til å få orgasme, og nå Hjelp!! Jeg tror han merket at jeg ville få det litt unnagjort, og nå ser det ut som at jeg kom på besøk bare for å tilfredstille han?? Tror han at jeg er forelska da? bare fordi jeg ikke viste at jeg ville bli tilfredsstilt?? Anonymous poster hash: d8556...789
Teodorosaurus Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Men herregud, han fikk sitt og er happy. Ta deg em brødskive og nyt resten av dagen uten bekymringer. Alle har dårlige dager innimellom. 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Men herregud, han fikk sitt og er happy. Ta deg em brødskive og nyt resten av dagen uten bekymringer. Alle har dårlige dager innimellom. Takk, men, jeg tror han ble sur for at jeg fortsatte når han advarte at han kom til å komme, morroa ble over litt for fort, han spurte meg jo til og med hvorfor jeg gjorde det! hva betyr det?? Anonymous poster hash: d8556...789
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Takk, men, jeg tror han ble sur for at jeg fortsatte når han advarte at han kom til å komme, morroa ble over litt for fort, han spurte meg jo til og med hvorfor jeg gjorde det! hva betyr det??Anonymous poster hash: d8556...789 Men herregud hvor gammel er du? Høres ut som en 12 åring som er stup forelska. Ingen ting av det du sier betyr noen tingAnonymous poster hash: 03db4...d87 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Men herregud hvor gammel er du? Høres ut som en 12 åring som er stup forelska. Ingen ting av det du sier betyr noen tingAnonymous poster hash: 03db4...d87 Ok, jeg er ikke 12 år, men dramaqueen. Anonymous poster hash: d8556...789
Teodorosaurus Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Takk, men, jeg tror han ble sur for at jeg fortsatte når han advarte at han kom til å komme, morroa ble over litt for fort, han spurte meg jo til og med hvorfor jeg gjorde det! hva betyr det??Anonymous poster hash: d8556...789 Hvis du fikk han til å komme under vorspillet med en handjob så skjønner jeg reaksjonen hans. Rakk dere bare en blowjob, så bør han være fornøyd likevel men kan ha blitt ørlitt skuffa. Men hvis dere faktisk hadde samleie og han bare kom litt kjapt, så er det hans feil og ikke din. Da må han bare slutte å syte. Uansett høres han kravstor ut, ihvertfall hadde han noe i tankene som han ikke rakk å gjøre med deg. 2
Gjest Mythic Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Ok, jeg er ikke 12 år, men dramaqueen. Anonymous poster hash: d8556...789 Dramaqueen med selvinnsikt nok til å forstå det selv Ta det med ro, pust med magen og legg det bak deg. Dette er en ikke-sak. Eventuelt snakk med han. Kan dere pule, kan dere snakke også.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Hvis du fikk han til å komme under vorspillet med en handjob så skjønner jeg reaksjonen hans. Rakk dere bare en blowjob, så bør han være fornøyd likevel men kan ha blitt ørlitt skuffa. Men hvis dere faktisk hadde samleie og han bare kom litt kjapt, så er det hans feil og ikke din. Da må han bare slutte å syte. Uansett høres han kravstor ut, ihvertfall hadde han noe i tankene som han ikke rakk å gjøre med deg. Takk for svar! Du forstår akkurat hva jeg lurer på.. Begynte med samleie, men avsluttet med en blowjob, så akkurat det er min skyld, men han ble sendt til værs så han burde være fornøyd. Men han ble egentlig veldig fornærmet fordi han trodde jeg gjorde det for at jeg liksom ikke trodde han kunne klare å styre seg/holde lengre.. Men det var jo ikke derfor. Sitter denne fornærmelsen så dypt at dette var en dealbreaker? Anonymous poster hash: 4e8df...d13
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Dramaqueen med selvinnsikt nok til å forstå det selv Ta det med ro, pust med magen og legg det bak deg. Dette er en ikke-sak. Eventuelt snakk med han. Kan dere pule, kan dere snakke også. Takk, best å la det ligge :-) Anonymous poster hash: 4e8df...d13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå