Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det andre som har det sånn som meg og aldri blir smittet av virus og bakterier? Jeg har ikke hatt forkjølelse, magevirus eller influensa på nesten 10 år.

Det er selvfølgelig deilig å slippe, men jeg syns det er litt rart når famile, venner og kollegaer hoster og nyser rundt meg flere ganger i året, og jeg forblir frisk. Hvorfor?

Jeg tenker at enten så må immunforsvaret mitt være så sterkt og aktiv at det bekjemper alle inntrengere, eller så må det være så svakt at det ikke produserer de nødvendige symptomene (slim, feber) for å bekjempe infeksjonen.

Hva med dere som ofte blir syke? Har dere lurt på hvorfor dere alltid blir smittet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det andre som har det sånn som meg og aldri blir smittet av virus og bakterier? Jeg har ikke hatt forkjølelse, magevirus eller influensa på nesten 10 år.

Det er selvfølgelig deilig å slippe, men jeg syns det er litt rart når famile, venner og kollegaer hoster og nyser rundt meg flere ganger i året, og jeg forblir frisk. Hvorfor?

Jeg tenker at enten så må immunforsvaret mitt være så sterkt og aktiv at det bekjemper alle inntrengere, eller så må det være så svakt at det ikke produserer de nødvendige symptomene (slim, feber) for å bekjempe infeksjonen.

Hva med dere som ofte blir syke? Har dere lurt på hvorfor dere alltid blir smittet?

Du kan ikke mye om immunforsvar skjønner jeg. Hadde det vært svakt hadde du blitt veldig syk av selv en liten infeksjon.

Anonymous poster hash: c8b87...e30

Skrevet

Er aldri skikkelig syk. Kan ha en dag med litt lett nysing, max. Men ikke noe utover det. Aner ikke hvorfor. Jeg har f.eks ikke en særlig sund livsstil.

Og så har du en venninne; av meg; som er nesten konstant en for for forkjølet.

En forskjell på oss to er faktumet at hun jobber med folk, jeg ikke. Men syns ikke det forklarer det godt nok.



Anonymous poster hash: 8e9e1...b52
Skrevet

Er aldri skikkelig syk. Kan ha en dag med litt lett nysing, max. Men ikke noe utover det. Aner ikke hvorfor. Jeg har f.eks ikke en særlig sund livsstil.

Og så har du en venninne, av meg, som er nesten konstant forkjølet.

En forskjell på oss to er faktumet at hun jobber med folk, jeg ikke. Men syns ikke det forklarer det godt nok.



Anonymous poster hash: 8e9e1...b52
Skrevet

Jeg blir ofte syk. Jeg vet ikke hvorfor, men det har alltid vært slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...