Karen82 Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Er det andre som har det sånn som meg og aldri blir smittet av virus og bakterier? Jeg har ikke hatt forkjølelse, magevirus eller influensa på nesten 10 år. Det er selvfølgelig deilig å slippe, men jeg syns det er litt rart når famile, venner og kollegaer hoster og nyser rundt meg flere ganger i året, og jeg forblir frisk. Hvorfor? Jeg tenker at enten så må immunforsvaret mitt være så sterkt og aktiv at det bekjemper alle inntrengere, eller så må det være så svakt at det ikke produserer de nødvendige symptomene (slim, feber) for å bekjempe infeksjonen. Hva med dere som ofte blir syke? Har dere lurt på hvorfor dere alltid blir smittet?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Er det andre som har det sånn som meg og aldri blir smittet av virus og bakterier? Jeg har ikke hatt forkjølelse, magevirus eller influensa på nesten 10 år. Det er selvfølgelig deilig å slippe, men jeg syns det er litt rart når famile, venner og kollegaer hoster og nyser rundt meg flere ganger i året, og jeg forblir frisk. Hvorfor? Jeg tenker at enten så må immunforsvaret mitt være så sterkt og aktiv at det bekjemper alle inntrengere, eller så må det være så svakt at det ikke produserer de nødvendige symptomene (slim, feber) for å bekjempe infeksjonen. Hva med dere som ofte blir syke? Har dere lurt på hvorfor dere alltid blir smittet? Du kan ikke mye om immunforsvar skjønner jeg. Hadde det vært svakt hadde du blitt veldig syk av selv en liten infeksjon. Anonymous poster hash: c8b87...e30
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Er aldri skikkelig syk. Kan ha en dag med litt lett nysing, max. Men ikke noe utover det. Aner ikke hvorfor. Jeg har f.eks ikke en særlig sund livsstil. Og så har du en venninne; av meg; som er nesten konstant en for for forkjølet. En forskjell på oss to er faktumet at hun jobber med folk, jeg ikke. Men syns ikke det forklarer det godt nok. Anonymous poster hash: 8e9e1...b52
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Er aldri skikkelig syk. Kan ha en dag med litt lett nysing, max. Men ikke noe utover det. Aner ikke hvorfor. Jeg har f.eks ikke en særlig sund livsstil. Og så har du en venninne, av meg, som er nesten konstant forkjølet. En forskjell på oss to er faktumet at hun jobber med folk, jeg ikke. Men syns ikke det forklarer det godt nok. Anonymous poster hash: 8e9e1...b52
Maximillian Cohen Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Jeg blir ofte syk. Jeg vet ikke hvorfor, men det har alltid vært slik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå