AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har fått akutt lyst på symaskin. 😄😉 har ikke brukt en siden ungdomsskolen og kunst&håndtverk-timene men nå fikk jeg lyst til å ta opp tråden igjen 😄😄 Noen som har noen tips til en nybegynner? Finnes det symaskiner for venstrehendte?Anonymous poster hash: 3950a...aa2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Tror ikke du finner venstrehåndsmaskiner, nei. Har du søkt på nettet? Du bør begynne med å se på hvor mye penger du vil legge i en symaskin og hvordan du ønsker å bruke den, altså behov. En billig maskin fra Obs, eller en kvalitetsmaskin fra Husquarna, Phaff eller andre? Hvilken maskin er lettest å håndtrer når vestrehånden er første valgs hånd?Anonymous poster hash: 9f4da...845
Cordelia Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 (endret) En som heter Easy Jeans fra Janome skal visst være ganske bra har jeg hørt. Selv har jeg en fra Singer som fungerer veldig greit(for en fullstendig begynner ihvertfall). Dog er den nok ikke så kraftig. Singer har kommet med en kraftigere maskin som heter Heavy Duty har jeg sett, uten å ha prøvd . Noen anbefaler og kjøpe litt eldre maskiner hvis man ikke har altfor mye penger har jeg sett. Må jo kanskje vedlikeholdes da. Anbefaler å søke på tidligere tråder om emnet her på KG. Er en del av de. Om det finnes for venstrehendte vet jeg ikke. Endret 8. februar 2015 av Cordelia
Maneo Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har nettopp kjøpt Bernina Bernette 46. 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå