AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Hei Er i uke 38 f.o.m i morgen I natt fikk jeg mens lignende smerter i underlivet fra ca kl 03:00 som varte til 4:30 -5 ca Først fikk jeg litt kramper i beina og så ble magen steinhard og det knipte seg i underlivet ( det gjør vondt når det kniper) , litt som hard stikking . Så stoppet det opp og jeg sovnet , nå er det samme type smerter som starter igjenn , med ca 10-15-20 min mellomrom . Hodet til babyen er festet kan det være noe modnings greier ? Håper at noen kjenner seg igjenn og vet hva som skjer her ,? Håper virkelig at det er en fødsel som starter snart . Anonymous poster hash: f4516...6b1
Semydfe Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Kan vel være både kynnere og rier. Kynnere skal jo ikke være vonde, men kan jo være ubehagelige. Men hvis de er vonde, ville jeg tatt en tlf til føden. Mye mulig det er de første riene.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Kan også være maserier. De er vonde, men øker ikke intensitet og er som regel ikke regelmessige. Bruk en rieapp og se hvor lenge/ofte de kommer og følg med på intensiteten. Lykke til!Anonymous poster hash: e742d...dc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå