Gå til innhold

Er jeg kjedelig i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

For en lang tekst dette ble, takk til de som gidder å lese og svare!

Kjæresten min og jeg har sex veldig ofte når vi møtes (stort sett i helger, sjelden gang i ukedagene nå og da). Jeg tar ofte initiativ til kos og trenger ikke at han alltid starter og gjør alt og forteller meg hva jeg skal gjøre. Men jeg er ganske usikker når vi først setter i gang...

For det første er han glad i dirty talk, ikke sånn i ett kjør men litt her og der noe som tenner meg VELDIG (kan ha med at han ikke er norsk, alt høres mye bedre ut på engelsk :fnise: ) men bare tanken på å si noe tilbake setter meg helt ut og det føles helt unaturlig, så jeg sier aldri noe. Men jeg tenker siden han liker å si ting, at han gjerne vil at jeg skal si noe tilbake?

Jeg tar heller aldri noe initiativ til hvilken sex-stilling vi skal ha, eller bytte til underveis. Har ganske dårlig selvtillitt mtp utseende/kropp og føler meg rett og slett veldig usexy når jeg er på topp/når han tar meg bakfra, osv. Når han tar initiativ til det blir jeg jo med på det med en gang, og jeg føler jo selv jeg er ganske flink (i de stillinger som krever at jeg gjør noe aktivt) men likevel er det han som alltid ender opp med å "bestemme".

I tillegg foretrekker vi begge litt røff og hardhendt sex, men dette ender det også alltid opp med at han tar initiativ til... :sjenert: Altså jeg gjør liksom litt tilbake om han hinter til det, men er aldri først....

Jeg blir helt usikker når vi setter i gang, og jeg er ganske sikker på at han er fornøyd med sexen (da han gir uttrykk for dette ofte) men jeg føler meg fortsatt veldig kjedelig, og tiltaksløs.... Er jeg helt håpløs? :bond:

(Må kanksje nevne at vi har vært sammen i 1,5 år, jeg stoler på han og han får meg til å føle meg veldig trygg så er ikke derfor jeg føler meg usikker....)

Anonymous poster hash: 93b55...9f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du snakker jo om og tenker på de tingene du eventuelt ønsker å bli bedre på da, så det er jo et godt tegn. Er sexy når ei jente tar initiativ en gang i blant, så det kan du jo trene på. Bare slutt å tenk på at du er usexy, og tving deg til å tenke på noe annet som han gjør, hva du nyter osv når du merker at du faller i den tankegangen. Usikre jenter som en merker har slike tanker og kvier seg pga det trekker ned, men her er det jo bra at du faktisk følger med han og lar deg styre når han bytter stillinger og geleider deg dit. Så egentlig så går det jo bra. Neste steg er jo bare at du en sjelden gang prøver å få til å gjøre det du har lyst til å gjøre akkurat der og da. Ting som å dytte han ned på rygg for å sette deg over. Si at "nå vil du smake han", eller bare selv gå fra å bli tatt bakfra til å snu deg og suge han litt osv.

Skrevet

Hei!

Kjæresten min og jeg har sex veldig ofte når vi møtes (stort sett i helger, sjelden gang i ukedagene nå og da). Jeg tar ofte initiativ til kos og trenger ikke at han alltid starter og gjør alt og forteller meg hva jeg skal gjøre. Men jeg er ganske usikker når vi først setter i gang...

For det første er han glad i dirty talk, ikke sånn i ett kjør men litt her og der noe som tenner meg VELDIG (kan ha med at han ikke er norsk, alt høres mye bedre ut på engelsk :fnise: ) men bare tanken på å si noe tilbake setter meg helt ut og det føles helt unaturlig, så jeg sier aldri noe. Men jeg tenker siden han liker å si ting, at han gjerne vil at jeg skal si noe tilbake?

Jeg tar heller aldri noe initiativ til hvilken sex-stilling vi skal ha, eller bytte til underveis. Har ganske dårlig selvtillitt mtp utseende/kropp og føler meg rett og slett veldig usexy når jeg er på topp/når han tar meg bakfra, osv. Når han tar initiativ til det blir jeg jo med på det med en gang, og jeg føler jo selv jeg er ganske flink (i de stillinger som krever at jeg gjør noe aktivt) men likevel er det han som alltid ender opp med å "bestemme".

I tillegg foretrekker vi begge litt røff og hardhendt sex, men dette ender det også alltid opp med at han tar initiativ til... :sjenert: Altså jeg gjør liksom litt tilbake om han hinter til det, men er aldri først....

Jeg blir helt usikker når vi setter i gang, og jeg er ganske sikker på at han er fornøyd med sexen (da han gir uttrykk for dette ofte) men jeg føler meg fortsatt veldig kjedelig, og tiltaksløs.... Er jeg helt håpløs? :bond:

(Må kanksje nevne at vi har vært sammen i 1,5 år, jeg stoler på han og han får meg til å føle meg veldig trygg så er ikke derfor jeg føler meg usikker....)

Kan du ikke spare litt på dette til delen blir litt kjedelig. Plutselig begynner du med det også og dere får en helt ny tenning. Etter min erfaring blir det veldig kjedelig om man skal ha fullpakke med engang for da er det jo ingen overraskelser igjen. Så spar litt på ting. Hehe.

Anonymous poster hash: 6da54...050

Skrevet

Hei!

Da bør du vel prøve å finne ut HVORFOR du er usikker.Eller enket og greit bare bite tenna sammen og kaste alle hemninger og la det stå til.Utforske litt,være litt "dirty" ........du aner ikke hvilken forskjell det blir på sexen da :-) snakker av egen erfaring så........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...