AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Hei. Den siste uka har jeg hatt en del smerter i magen. Jeg hadde litt blod og slim i avføringen min, men tenkte det kanskje kunne komme av et sår. Jeg får en del blod på papiret hver gang jeg tørker meg, og i det siste har jeg fått en del grønt, grøtaktig slim på papiret om jeg tar det litt opp i rumpa. (Beklager detaljene). Jeg har liksom ikke stukket en finger opp i der, fordi jeg ikke aner hvordan det skal kjennes ut Hva kan dette være? Anonymous poster hash: f7737...fb6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Magesmertene er forresten litt bedre, men slimet er tjukkere Anonymous poster hash: f7737...fb6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 hmm Anonymous poster hash: f7737...fb6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 blod + slim + magevondt = lege Ring legen. Anonymous poster hash: ed3e8...439
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå