AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Når enkelte legger ut bilder på fb, hvor de ligger i bikini og skriver, "det er så godt å ligge ute i solen nå". og noen andre har tatt bilde av vedkommende , og du ikke ser så mye rundt personen.. bare et bilde av en lekker kropp i bikini, liggende i en stilling som ikke ser så behagelig ut. Tror dere ikke det er bare for å få oppmerksomhet rundt kroppen sin? Jeg kunne ikke fått meg til dette selv. Jeg kan tenke i mitt stille sinn; det var nok ikke så godt med sol, du kan like gjerne innrømme at du vil vise den deilige kroppen din. Fler som legger merke til det? Anonymous poster hash: 4682f...148 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Jo. Selvfølgelig Anonymous poster hash: 8b509...7ea
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Selvsagt er det det. Har i alle fall ei sånn på vennelista. Dama er helt sprø og drama fra ende til annen. Men...synes synd i henne og. Min teori er at hun føler utseendet er hennes eneste kvalitet, og spiller på det. Hun dikter opp utdannelser,jobber, opplevelser osv..Anonymous poster hash: 4de91...7b7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå