Gå til innhold

Paracet og sprit


Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok nettopp fire paracet a 500g, dundrende hodepine.

Veier rundt 65-70 kg.

Lurer på om jeg kan drikke litt jägermeister? Tre fire shot f.eks? Eller er det farlig/dumt?

Anonymous poster hash: 20762...5ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være skadelig fordi både alkohol og paracetamol brytes ned i leveren. Du får vurdere risikoen selv. Er nok farligere hvis du tar mye paracet ofte og/eller drikker mye/ofte

  • Liker 1
Skrevet

Ikke gjør det.



Anonymous poster hash: 885f9...d9b
Skrevet

Du har jo allerede egentlig tatt for høy dose av paracet. Står i pakningsvedlegget 1-2 stykker

  • Liker 2
Skrevet

Takk for svar.

Drikker og knarker sjeldent, hadde vondt i hodet nå, og har besøk, så skulle liksom kost oss med litt sprit.

Men er veldig usikker.

Anonymous poster hash: 20762...5ed

Skrevet

Hvorfor tok du FIRE piller?

Jeg hadde definitivt ikke drukket alkohol, hvis jeg var deg

  • Liker 1
Skrevet

Man behøver ikke sprit, for å kose seg.

Skrevet

Tok nettopp fire paracet a 500g, dundrende hodepine.

Veier rundt 65-70 kg.

Lurer på om jeg kan drikke litt jägermeister? Tre fire shot f.eks? Eller er det farlig/dumt?Anonymous poster hash: 20762...5ed

Dette er en særdeles dum kombinasjon som utsetter leveren for unødvendig stor belastning. Du har allerede tatt dobbelt av maksimal engangsdose paracet, og det vil gi leveren din et stort arbeid. Skal du drikke alkohol på toppen av det, ber du om trøbbel. Kanskje merker man ikke noe etter én gang, men skjer dette med en viss regularitet, så kommer konsekvensene enten du vil eller ikke.

Anonymous poster hash: 0ef45...c3e

  • Liker 1
Skrevet

Tok nettopp fire paracet a 500g, dundrende hodepine.

Veier rundt 65-70 kg.

Lurer på om jeg kan drikke litt jägermeister? Tre fire shot f.eks? Eller er det farlig/dumt?

Anonymous poster hash: 20762...5ed

1) Jeg regner med du mener 500 mg?

2) Du har uansett allerede tatt en temmelig drøy dose paracet.

3) Paracet bør ikke kombineres med større mengder alkohol, selv når du holder deg til anbefalt dose.

4) Du er enten en kronidiot eller et troll.

Anonymous poster hash: 3b861...2a9

  • Liker 2
Skrevet

For to har ALDRI fungert.

Nei, vi MÅ ikke ha sprit! Så det blir vel utelukket!

Anonymous poster hash: 20762...5ed

Skrevet

For to har ALDRI fungert.

Nei, vi MÅ ikke ha sprit! Så det blir vel utelukket!Anonymous poster hash: 20762...5ed

Hvis to tabletter - 1 g. - ikke gir deg effekt bør du bruke et annet legemiddel. Snakk med legen din.

Anonymous poster hash: 0ef45...c3e

  • Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Kjære Ts,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Tråden er også ryddet for innlegg om dosering.

Vennlig hilsen

Daenerys, mod
.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...