AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Har sluttet på pillene, og fikk etter blødning. Har hatt tegn til mens nå den siste uka, men er kun brun utflod som kommer, ikke noe rødt i det helte tatt. Er veldig lite og litt slimete. Hvorfor er det kun brunt? skal det ikke bli rødt gradvis? Anonymous poster hash: 5fa10...cfb
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Dette er et legetema. Kroppen din jobber med å etablere sine naturlige funksjoner, igjen.Anonymous poster hash: 39975...eae
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Vanlig at hormonene "henger litt igjen" i kroppen etter pilleslutt, kan være det går to-tre mnd før du får normal menstruasjon igjen Veldig vanlig dette Anonymous poster hash: 7f46d...c9a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Ikke unormalt i det hele tatt. Det kan ta mange måneder før du får igjen mensen og det kan gå opptil ett år før den er stabil/som før igjen. Anonymous poster hash: c331c...cbe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå