AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Liker egentlig ikke brød og loff, og ikke smør. Men akkuratt dette sammen er min guilty pleasure.. Kan sikkert spise en hel loff og en hel boks med smør.. Andre som liker dette like godt som meg?Anonymous poster hash: 23fc9...773 1
Brunhilde Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Ristet loff (eller grovbrød for den saks skyld) med my meierismør som smelter på skiva er godt. Veldig godt. 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Yummi. Litt brunstekt toast med masse smør og Maldon-salt på. O' nærmere dig min Gud!
Christiania_Oslo Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Åhhh jaaaaa....elsker det også med feks jordbærsyltetøy,honning eller olivenolje, men smør er best da.
Gjest Vinglepetra Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 (endret) Deilig Endret 7. februar 2015 av Vinglepetra
Gjest Lille-pus Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 (endret) Ristet loff (eller grovbrød for den saks skyld) med my meierismør som smelter på skiva er godt. Veldig godt. - og med et tynt lag skikkelig engelsk appelsinmarmelade oppå smøret Endret 7. februar 2015 av Lille-pus
Gjest Citronella Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 - og med et tynt lag skikkelig engelsk appelsinmarmelade oppå smøret Åhhhh! Toast, masse smør og tynt (veldig tynt) lag med skikkelig marmelade. Det beste jeg vet om! Kaker og sjokolade kommer ikke i nærheten en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå