AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Er en evighet siden jeg har laget pannekaker, men skal prøve idag. Hva er det egentlig som er vanlig å ha på pannekaker? Vet om blåbærsyltetøy, men er ikke så altfor glad i det egentlig. Anonymous poster hash: 9b652...42f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Jeg pleier å lage halvparten med bacon, og deretter steke opp siste halvdel som vi spiser med syltetøy (Jeg er ikke fan), rørte bær, lønnesirup eller bare sukker. Spiser jeg pannekaker til frokost steker jeg to stykk før jeg deler en banan i 4 og steker denne i panne med litt smør, sukker og kanel. Knallgodt! Egentlig bare fantasien som setter grenser. Anonymous poster hash: e205d...f19
peppermyntete Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 (endret) Blåbær, jordbær og bringebærsyltetøy og rømme. Brunost eller gulost. Banan i biter. Edit: eller du kan lage fleskpannekaker med poteter til. Jeg bruker bacon i de. Endret 7. februar 2015 av peppermyntete
skruf Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Jeg liker sprøstekt bacon på pannekakene, mens mannen min foretrekker blåbærsyltetøy og bacon samtidig. Når det er middag så liker jeg helst saltsmak til pannekakene og ikke søtt..
Hattifnatten Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Bringebærsyltetøy med bacon oppå. NAM!!
Gjest Evans Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Jeg syns pannekaker er best slik de er, uten noe på. Ellers har vi pleid å ha blåbærsyltetøy til, eller bare sukker.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Smårettbacon og sukker!Anonymous poster hash: a9a46...a3d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 Jeg bruker bacon og enten blåbærsyltetøy eller jordbærsyltetøy. Anonymous poster hash: 971f4...40a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 Spinatstuing, ost, skinke, brokkoli, eggefyll, tomater. Anonymous poster hash: 62f9e...5de
Gjest Ennasus Skrevet 7. februar 2015 #14 Skrevet 7. februar 2015 Er ikke så fan av å ha pannekaker til middag, for meg en pannekake mer kosemat! Ting jeg/folk jeg kjenner har på pannekaker: Syltetøy: blåbær, bringebær, jordbær... osv Bacon! Du kan steke det ved siden av eller i selve pannekaka! Bær og frukt Lønnesirup Sukker, sukker og kanel, brunt sukker Kesam/rømme/cottage cheese med syltetøy eller bær Peanøttsmør, eller peanøttsmør med syltetøy Sjokoladepålegg Brunost eller hvitost Vaniljeis
Snorkfrøken_ Skrevet 7. februar 2015 #15 Skrevet 7. februar 2015 Jeg bruker alltid blåbærsyltetøy, sukrin og bacon på pannekaker som jeg spiser til middag. Hvis jeg laget dessertpannekaker ala crepes så fyller jeg de med nugatti og banan.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #16 Skrevet 7. februar 2015 Jeg lager bokhvetepannekaker som salte pannekaker til middag, og fyller med feks røkt skinke, gruyère stekt sopp og et egg (knekkes og stekes på pannekaken i pannen mens den steker ferdig), eller spinat, vårløk, crème fraîche og chèvre. Eplesider å drikke er et must til. Anonymous poster hash: 4b7a7...a54
grrwaffmjau Skrevet 9. februar 2015 #17 Skrevet 9. februar 2015 Sukker, syltetøy, bacon. Og husk tomatsuppe😍 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå