Gå til innhold

stemmen er borte


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ganske forkjøla og stemmen er borte, eller kan hviske men prøver jeg å prate normalt så kommer det bare ut pipelyder. Tips? Er honning el sitron bra? Kommer meg ikke ut i dag på butikk el apotek. Er noe slim så tar slimløsende og drikker ikke melk.

Anonymous poster hash: f7b81...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Te med honning og sitron er helt sikkert bra, og har du ingefær eller ingefærte så er det nesten enda bedre.

God bedring!

Skrevet

Tror ikke jeg har noe med ingefær da jeg ikke liker det men takk :)

Anonymous poster hash: f7b81...5ce

Skrevet

Belast stemmen minst mulig, og en tur på legevakten er vel på tide?

Anonymous poster hash: dd09f...823

Skrevet

Hva kan legevakta gjøre? Tror ikke dette er noe bakterie men får se i morgen om det ennå er sånn.

Anonymous poster hash: f7b81...5ce

Skrevet

Belast stemmen minst mulig, og en tur på legevakten er vel på tide?

Anonymous poster hash: dd09f...823

:klo:

Anonymous poster hash: 41634...00b

  • Liker 2
Skrevet

Sånn har jeg og hatt det, i nesten to uker. Jeg har babla som vanlig med pipestemmen min jeg :) Stemmen min er satt på lydløs pga. all hostingen. Har prøvd det meste eneste jeg føler hjelper litt er te med honning eller varm solbærsaft. :)

En lege kan ikke gjøre så mye, vil jeg tro. Det går jo over, er jo ingen krise.



Anonymous poster hash: 33b17...972
Skrevet

Drikk godt, ta det med ro, halspastiller, te med honning eller sitron, litt c vitamin og d vitamin, en liten dose frisk luft og prøv å ikke snakk mer enn nødvendig. Pakk deg inn i teppe, legg deg på sofaen og slapp av med en god film eller episode maraton av din favoritt serie og bare la kroppen gjøre gjøre jobben :) God bedring!

Skrevet

Drikk godt, ta det med ro, halspastiller, te med honning eller sitron, litt c vitamin og d vitamin, en liten dose frisk luft og prøv å ikke snakk mer enn nødvendig. Pakk deg inn i teppe, legg deg på sofaen og slapp av med en god film eller episode maraton av din favoritt serie og bare la kroppen gjøre gjøre jobben :) God bedring!

Takk :) Frisk luft går ikke da det er orkan/storm ute. Prøver å slappe av og prate minst mulig men har en 1-åring, han kommuniserer mye og blir irritert om jeg ikke svarer :P

Takk for alle svar!

Anonymous poster hash: f7b81...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...