AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Er ganske forkjøla og stemmen er borte, eller kan hviske men prøver jeg å prate normalt så kommer det bare ut pipelyder. Tips? Er honning el sitron bra? Kommer meg ikke ut i dag på butikk el apotek. Er noe slim så tar slimløsende og drikker ikke melk.Anonymous poster hash: f7b81...5ce
Brunhilde Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Te med honning og sitron er helt sikkert bra, og har du ingefær eller ingefærte så er det nesten enda bedre. God bedring!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Tror ikke jeg har noe med ingefær da jeg ikke liker det men takk Anonymous poster hash: f7b81...5ce
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Belast stemmen minst mulig, og en tur på legevakten er vel på tide?Anonymous poster hash: dd09f...823
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Hva kan legevakta gjøre? Tror ikke dette er noe bakterie men får se i morgen om det ennå er sånn. Anonymous poster hash: f7b81...5ce
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Belast stemmen minst mulig, og en tur på legevakten er vel på tide?Anonymous poster hash: dd09f...823 Anonymous poster hash: 41634...00b 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Sånn har jeg og hatt det, i nesten to uker. Jeg har babla som vanlig med pipestemmen min jeg Stemmen min er satt på lydløs pga. all hostingen. Har prøvd det meste eneste jeg føler hjelper litt er te med honning eller varm solbærsaft. En lege kan ikke gjøre så mye, vil jeg tro. Det går jo over, er jo ingen krise. Anonymous poster hash: 33b17...972
melatonin Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Drikk godt, ta det med ro, halspastiller, te med honning eller sitron, litt c vitamin og d vitamin, en liten dose frisk luft og prøv å ikke snakk mer enn nødvendig. Pakk deg inn i teppe, legg deg på sofaen og slapp av med en god film eller episode maraton av din favoritt serie og bare la kroppen gjøre gjøre jobben God bedring!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Drikk godt, ta det med ro, halspastiller, te med honning eller sitron, litt c vitamin og d vitamin, en liten dose frisk luft og prøv å ikke snakk mer enn nødvendig. Pakk deg inn i teppe, legg deg på sofaen og slapp av med en god film eller episode maraton av din favoritt serie og bare la kroppen gjøre gjøre jobben God bedring! Takk Frisk luft går ikke da det er orkan/storm ute. Prøver å slappe av og prate minst mulig men har en 1-åring, han kommuniserer mye og blir irritert om jeg ikke svarer Takk for alle svar!Anonymous poster hash: f7b81...5ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå