AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg sliter til tider med sterke smerter i magen under og etter middag. Det skjer ikke hver dag, men det skjer gjerne dager hvor jeg er ekstra sulten til middag. Smertene er svakere før måltidet men under og etter er det grusomt vondt. Noen andre som har det slik og har forslag til hva dey kan være?Anonymous poster hash: 2b1d7...60c
sonush Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Jeg har opptil flere ganger i mnd smerter i magen også. Da må jeg hyppig på toalettet også. I mest aktiv periode trenger jeg kun å tenke på mat, før smertene kommer. Legen tror at jeg har irritabel tarm. Over sensitiv tarm.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Noen gang tenkt på å dra ti legen/legevakta? Anonymous poster hash: 685a6...2df
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Ei jeg kjenner hadde det sånn og det viste seg å være en cyste. Var så vondt at hun nesten sluttet å spise. Cysten var ikke på eggstokkene el i magesekken, men i magen en plass, husker ikke hvor. Cysten ble operert bort. Men det kan være noe helt annet med deg, dra til legen du.Anonymous poster hash: fccf9...8c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå