AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Har tatt opp før med partner at jeg må ha det litt rolig. Han bare humper i vei og det gir meg ingenting. Det går en uke etter at jeg har tatt det opp, men så er han i gang igjen! Hvordan i pokker skal jeg si det slik at det går inn?? Han blir dårligere og dårligere i senga. Fingrer rundt som en hjulvisp Jeg har ofte sagt fra om hva jeg liker osv. Hva skjer liksom??Anonymous poster hash: 23823...94a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 kanskje du kan prøve å være øverst? da får du jo mer kontroll over tempo Anonymous poster hash: 39f4b...e21
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 kanskje du kan prøve å være øverst? da får du jo mer kontroll over tempo Anonymous poster hash: 39f4b...e21 Ja, det er et godt forslag. Jeg er ofte øverst, men jeg ønsker jo litt mer rolige bevegelser fra hans side også. Blir mye hump hump når han er øverst, og pump pump bakfra uten at han i hele tatt rører meg andre steder, hjulvisp om han fingrer osv. ALT skjer jo i hastverk Han vet jo hva jeg liker, men blir litt i koma liksom og kjører helt sin greie. Anonymous poster hash: 23823...94a
Gjest Godjente Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Du får si det under akten at han får ta det roligere. At du ønsker det mykere og at han fingrer deg litt roligere. Gjerne vise han med din hånd hvordan du liker det
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Minn ham på det der og da, helt konsekvent? Min samboer måtte minne meg på et par ting, det var rett og slett blitt en vane for meg å gjøre ting på en annen måte enn han liker. Etter at han hadde mint meg på det noen ganger, ble jeg mer vant til å gjøre det på den måten han liker. Anonymous poster hash: 5e524...db1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Du får si det under akten at han får ta det roligere. At du ønsker det mykere og at han fingrer deg litt roligere. Gjerne vise han med din hånd hvordan du liker det Ja, og det funker i en uke om gangen...Anonymous poster hash: 23823...94a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Minn ham på det der og da, helt konsekvent? Min samboer måtte minne meg på et par ting, det var rett og slett blitt en vane for meg å gjøre ting på en annen måte enn han liker. Etter at han hadde mint meg på det noen ganger, ble jeg mer vant til å gjøre det på den måten han liker. Anonymous poster hash: 5e524...db1 Skjønner at jeg må gjenta budskapet flere ganger ja Blir bare så oppgitt når han gjør ting så fint en uke og jeg forteller ham hvor godt det er, for så neste uke igjen peise på...Anonymous poster hash: 23823...94a
VampireLadyXXL Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Gi han en liste før hver økt. Gå gjennom hvert punkt. Rett og rimelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå