AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg går opp veldig mye uka før mensen, føler meg skikkelig oppblåst og får litt problemer med magen føler jeg. Har hørt at man får tak i reseptfrie vanndrivende tabletter som skal hjelpe mot dette. Noen som har erfaringer med slike tabletter? Anonymous poster hash: 893b4...29f
KaDust Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Jeg bruker bare te til dette formålet. Det er jo veldig vanndrivende, og så slipper jeg tabletter.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Te er veldig vanndrivende for meg og. Anonymous poster hash: 97042...a23
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Koffein og jordbær er vanndrivende. Anonymous poster hash: c1ab3...dcb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Vanndrivende skal ikke brukes uten i samråd med lege. Du kan få blodtrykksproblemer og skade nyrene dine.Anonymous poster hash: c0f0d...f53
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Vanndrivende tabletter uten resept har jeg aldri hørt om, det er forøvrig en grunn til ar vanndrivende tabletter er reseptbelagt. Unngå å spise salt og andre produkter som binder vann etter eggløsning mye enklere løsning enn tabletter. Anonymous poster hash: 2564d...d42
skruf Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Sliter med det samme selv ifm mens, og jeg bruker Aqua-mineral som er et helsekostprodukt. Funker kjempebra Kjøper det på helsekost (naturlig nok).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå