Gå til innhold

Hvor lettskremte er dere gutta?

Fremhevede innlegg

Gjest tomasjj
Skrevet

Spiller nesten ingen rolle hvordan du gjør dette så lenge han liker deg.

Bare gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han liker meg kan jeg ikke vite, men han viser jo at han er tiltrukket. Man merker sånt. Ok, da sender jeg et brev, så får det bli som det blir :)

Anonymous poster hash: b2287...0a5
Skrevet

Vræææl, jeg er i ferd med å feige ut. Vet ikke hva jeg skal skrive, redd for at kontordama som har ansvaret for posten åpner. Bor i liten by, hele kontoret der vet hvem jeg er nå, hehe. Noen som har noen forslag til hva jeg kan skrive evnt, så det ikke blir for voldsomt?

Skrevet

Hva med en romantisk serenade med gitar utenfor kontorvinduet hans?

Klassiker og noe som gjør at han nesten ikke kan komme seg unna å bli med på en date pga gruppepresset han vil få fra arbeidskollegene.

Anonymous poster hash: 7da56...b36
  • Liker 1
Skrevet

Klassiker og noe som gjør at han nesten ikke kan komme seg unna å bli med på en date pga gruppepresset han vil få fra arbeidskollegene.

Ja, dette er jo ikke voldsomt i det hele tatt. Et brev virket plutselig veldig lite skremmende.

Skrevet

Jeg så et klipp der en dame plutselig skremte meg med et hyl. Jeg tør påstå jeg er lettskremt.

Anonymous poster hash: d49bc...78f
Skrevet

:ler: Takk! Fredag den 13 ble plutselig litt morsommere! :D

Skrevet

Jeg vke frarådet å sende sms til en jeg hadde ett godt øye til. Haadde aldri snakket med han men så han ofte da han jobber på butikken jeg handler på.

Jeg dreit i hva andre sa og sendte han en sms. Han ble utrolig smigret og syntes jeg var tøff som sendte en sms. Dessverre var han opptatt. Men den som intet våger intet vinner. :)

Jeg ville ringt arbeidsplassen og spurt etter mail adr hans. Do it! Lykke til! :)

Anonymous poster hash: aadc6...dd3

Skrevet

Jeg vke frarådet å sende sms til en jeg hadde ett godt øye til. Haadde aldri snakket med han men så han ofte da han jobber på butikken jeg handler på.

Jeg dreit i hva andre sa og sendte han en sms. Han ble utrolig smigret og syntes jeg var tøff som sendte en sms. Dessverre var han opptatt. Men den som intet våger intet vinner. :)

Jeg ville ringt arbeidsplassen og spurt etter mail adr hans. Do it! Lykke til! :)

Anonymous poster hash: aadc6...dd3

Han har ikke egen epost-adresse på jobb, all epost går direkte til kontordama. Så jeg må sende brev..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...