Gå til innhold

Hvor lettskremte er dere gutta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt på en mann jeg ikke får ut av hodet, dette skjer ikke så ofte. Jeg har møtt han på hans arbeidsplass i forbindelse med at jeg har hatt møte med noen av hans andre kolleger. Vi har aldri snakket sammen, men det har vært tydelig fysisk tiltrekkelse fra begge hold.

Jeg vet ingenting om han bortsett fra navn. Han er ikke oppført med telefonnr eller finnes ikke på FB etc..Eneste mulighet jeg har til å komme i kontakt med han, er å oppsøke han på jobb. Siden dette er et veldig lite offentlig kontor, så er det veldig opplagt hvis jeg kommer og spør etter han. Jeg har vurdert muligheten om å sende han et brev adressert til arbeidsplassen. Bare en kort melding hvor jeg forklarer hvem jeg er, og en invitasjon ut.

Så, er dette noe som ville skremt eller sjarmert dere gutta? Jeg vet virkelig ikke om noen annen måte om å få tak i han på, og når noen har vekket så stor interesse, så bør man kanskje kjøre på? Hvordan ville dere følt det hvis noen kontaktet dere via jobb på den måten?

Anonymous poster hash: b2287...0a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville prøvd å google: navnet på kontoret han jobber og fornavnet hans, hvis du er heldig kan du få fatt i etternavnet hans på den måten

Anonymous poster hash: fc967...d9d

Skrevet

Ville prøvd å google: navnet på kontoret han jobber og fornavnet hans, hvis du er heldig kan du få fatt i etternavnet hans på den måten

Anonymous poster hash: fc967...d9d

Jeg vet etternavnet hans. Problemet ligger i at han ikke er registrert med noen opplysninger på nettet slik at det går an å få tak i han, så eneste muligheten min er å oppsøke han via jobb slik beskrevet.

Skrevet

Kommer du ikke til å treffe ham via jobb igjen?

Anonymous poster hash: e5cd7...c72
Skrevet

Kommer du ikke til å treffe ham via jobb igjen?

Anonymous poster hash: e5cd7...c72

Nei. Jeg jobber jo ikke der. Som sagt, eneste muligheten er å oppsøke han via jobb, det jeg lurer på er altså hvordan dere mannfolk stiller dere til å bli oppsøkt på den måten.

Skrevet

Har han ikke en epostadresse eller telefonnummer oppgitt på nettsidene til dette kontoret? Epost eller sms er litt mindre voldsomt enn et brev. Du kan eventuelt forsøke [email protected] Jeg hadde syntes epost eller sms var et kompliment, og ikke blitt skremt av det. Litt mer usikker på brev, det er som skrevet litt mer voldsomt, men det kommer kanskje litt an på alder. Uansett:Hvis du ikke skal se ham eller kollegene hans igjen, hva har du å tape?

Skrevet

Nei. Jeg jobber jo ikke der. Som sagt, eneste muligheten er å oppsøke han via jobb, det jeg lurer på er altså hvordan dere mannfolk stiller dere til å bli oppsøkt på den måten.

Bare kjør på, ikkeno problem.

Skrevet

Bare kjør på, ikkeno problem.

Dette.

Skrevet

Jeg vet etternavnet hans. Problemet ligger i at han ikke er registrert med noen opplysninger på nettet slik at det går an å få tak i han, så eneste muligheten min er å oppsøke han via jobb slik beskrevet.

gulesider.no ?

Anonymous poster hash: 29bc3...8b7

Skrevet

Husk å skrive "privat" på brevet. I mange offentlige etater åpnes ikke brevene av adressat.

Anonymous poster hash: b2e5c...8eb

Skrevet

Husk å skrive "privat" på brevet. I mange offentlige etater åpnes ikke brevene av adressat.

Anonymous poster hash: b2e5c...8eb

Da er det bare å skrive navnet hans først i adressefeltet, så er det privat, evt. attn: xxx. Da har ingen andre i bedriften lov til å åpne det.

Skrevet

Da er det bare å skrive navnet hans først i adressefeltet, så er det privat, evt. attn: xxx. Da har ingen andre i bedriften lov til å åpne det.

Jeg ville ikke tatt sjansen på at ingen andre kommer til å åpne det. Der jeg jobber, på sykehus, så åpner vi alle brev som det står navn på øverst også; det skal vi. Eneste vi ikke skal åpne er det som er merket privat.

Jeg ville heller fått tak i hans mailadresse (du kan ringe arbeidsplassen), og sendt han en mail. Det virker også mer uhøytidelig enn et brev.

Anonymous poster hash: 43068...2dc

Skrevet

TS her,

Jeg har jo selvsagt sjekket gulesider, google generelt for informasjon. Inkludert arbeidsplassen. Det finnes ikke noe epost, telefonnr, e.l. Det er derfor jeg sier at eneste mulighet for meg, er å enten dukke opp på arbeidsplassen og rett og slett vente på utsiden på han, eller skrive brev. Jeg liker ingen av alternativene, men noe må jeg jo gjøre? Vi er godt voksne mennesker begge to, 40-ish.

Han jobber på et veldig lite kontor. Jeg må tilbake dit ved flere andre anledninger, men det er lenge til neste gang. Jeg kan ikke vente 6 mnd på å gjøre det her :)

Skrevet

Det er jo helt normalt å ringe ekspedisjonen på et kontor og spørre om mailadressen til en av de ansatte. Om du ikke vil røpe hvem du er kan du si et annet navn/firma.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har møtt på en mann jeg ikke får ut av hodet, dette skjer ikke så ofte. Jeg har møtt han på hans arbeidsplass i forbindelse med at jeg har hatt møte med noen av hans andre kolleger. Vi har aldri snakket sammen, men det har vært tydelig fysisk tiltrekkelse fra begge hold.

Er det bare meg som synes dette virker utrolig rart? Hvordan merker man tydelig fysisk tiltrekning fra en person man ikke har snakket med -- på dagtid!?

Kan du gå mer i detalj, TS?

Dersom du er av det modige slaget er det selvsagt bare å kjøre på og kontakte ham. Men sjansen er jo at han ikke engang husker deg - og/eller at du driter deg fullstendig ut.

Anonymous poster hash: c2498...ea2

Skrevet

Det er jo helt normalt å ringe ekspedisjonen på et kontor og spørre om mailadressen til en av de ansatte. Om du ikke vil røpe hvem du er kan du si et annet navn/firma.

Det er ikke tilfelle her. Hadde dette gått, så hadde jeg for lengst gjort det. Som jeg sier, mine eneste alternativer er det jeg har nevnt.

Er det bare meg som synes dette virker utrolig rart? Hvordan merker man tydelig fysisk tiltrekning fra en person man ikke har snakket med -- på dagtid!?

Kan du gå mer i detalj, TS?

Dersom du er av det modige slaget er det selvsagt bare å kjøre på og kontakte ham. Men sjansen er jo at han ikke engang husker deg - og/eller at du driter deg fullstendig ut.

Anonymous poster hash: c2498...ea2

Du trenger ikke forstå det, og jo, han husker meg.

Skrevet

Det er ikke tilfelle her. Hadde dette gått, så hadde jeg for lengst gjort det. Som jeg sier, mine eneste alternativer er det jeg har nevnt.

Du trenger ikke forstå det, og jo, han husker meg.

Ok, jeg ser nå at du ikke en gang har snakket med han. Og du er sikker på at han husker deg, og at det var en fysisk tiltrekkelse. Si meg, hadde dere dere på kopirommet?

Innlegget ditt virker merkelig, så ikke vær overrasket over dumme spørsmål. :)

• Liker 1
Skrevet

Ok, jeg ser nå at du ikke en gang har snakket med han. Og du er sikker på at han husker deg, og at det var en fysisk tiltrekkelse. Si meg, hadde dere dere på kopirommet?

Innlegget ditt virker merkelig, så ikke vær overrasket over dumme spørsmål. :)

Vi har møttes flere ganger, så ja, jeg vet at han husker meg. Når jeg sier "ikke snakket sammen", så mener jeg ingen samtaler utover det overfladiske der og da. Jeg har ikke "hatt meg" med han.

Du må gjerne syns at innlegget er merkelig, det gjør det ikke mindre reellt. Jeg var bare etter å høre fra gutta hva de syns virket masete og ikke.

Skrevet

Synes det hadde vært stas med brev på jobb jeg da.

Kjør på

- Mann 25

Anonymous poster hash: bdedd...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...