AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Har datet en fyr en stund, og liker han veldig godt, men vi er enige om at det ikke kan bli oss i fremtiden (av ulike grunner jeg ikke går inn på her). Når vi er sammen oppfører vi oss som kjærester, dvs holder hender, kysser etc, og vi går på kino og andre hyggeligr ting sammen. Så det er ikke bare sex ;-) En venninne av meg kaller han pulevennen min, men jeg syns det høres så vulgært ut. Det er ikke bare sexen som er viktig, jeg har jo på en måte følelser for han. Men når vi ikke er kjærester eller pulevenner - hva er vi da? Bare nysgjerrig på å høre hva andre mener Anonymous poster hash: 6b1f4...b4c
Hypnotica Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 It´s your fake boyfriend? Neida.. Men jeg ville kanskje bare sagt at det er en du "holder på med"..
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Hva du er? Du er pulevennen hans, som har følelser for ham i hemmelighet, mens han bruker deg for sex og kos. Gratulerer... Det å ha følelser for pulevenner er noe herk, og jenta tror alltid at hun "kan forandre ham" og bli "noe mer". Anonymous poster hash: e21ee...110 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Hva du er? Du er pulevennen hans, som har følelser for ham i hemmelighet, mens han bruker deg for sex og kos. Gratulerer... Det å ha følelser for pulevenner er noe herk, og jenta tror alltid at hun "kan forandre ham" og bli "noe mer".Anonymous poster hash: e21ee...110 Vel, der tar du feil. Selv om jeg har følelser for han, ønsker jeg ikke et seriøst forhold med han. Hvis jeg hadde ønsket det, vet jeg at han hadde vært klar for det. Men vi er enige i at det er en dårlig idé. Er vel en forskjell på å kun ha sex, og å ha sex + date/gjøre hyggelige ting i lag som ikke involverer sex?Anonymous poster hash: 6b1f4...b4c
peppermyntete Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Jeg hadde kalt dere kjærester uten fremtid/til noe bedre dukker opp. Høres trist ut å ikke kunne være sammen, men hvis det funker for dere så for all del!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Vel, der tar du feil. Selv om jeg har følelser for han, ønsker jeg ikke et seriøst forhold med han. Hvis jeg hadde ønsket det, vet jeg at han hadde vært klar for det. Men vi er enige i at det er en dårlig idé. Er vel en forskjell på å kun ha sex, og å ha sex + date/gjøre hyggelige ting i lag som ikke involverer sex?Anonymous poster hash: 6b1f4...b4c Ja, derfor det heter puleVENN. Men dessverre så har jeg en del bekjente som sier at "nei, jeg vil ikke ha et seriøst forhold med ham," men så vil de det likevel. Når det viser seg at han ikke har følelser tilbake blir de lei seg. Men hvorfor bry seg så mye om tittel? Kan du ikke bare spørre ham hvor dere står? Hvis han sier "for meg er du bare et bootycall" så kan du jo velge selv om du vil fortsette eller finne en som ser på deg som noe mer. Anonymous poster hash: e21ee...110
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå