Gå til innhold

Jeg blir ikke 'tent' av ham lenger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er glad i kjæresten min og liker godt å være med ham, men jeg finner han ikke tiltrekkende lenger. Synes ikke noe om å være intim med ham. Har dessverre vært slik en stund, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har vært i en slik situasjon?

Anonymous poster hash: 60a7e...1d6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon. For min del innså jeg at det rett og slett betød at jeg så på ham som kun en venn og det er slutt mellom oss nå. Det trenger ikke være slik i ditt tilfelle, da. Det må du kjenne på, men kanskje dere skal prøve å sprite opp litt, kanskje det er blitt for ensformig og kjedelig? Evt er det mange kvinner som krever romanse for å ha lyst på han, kanskje det er det dere mangler? At han er litt romantisk mot deg gjennom dagen? Jeg synes du burde snakke med han om det uansett, om du ikke har gjort det allerede da :-)

Anonymous poster hash: 6cbae...4f5
Skrevet

Jeg er glad i kjæresten min og liker godt å være med ham, men jeg finner han ikke tiltrekkende lenger. Synes ikke noe om å være intim med ham. Har dessverre vært slik en stund, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har vært i en slik situasjon?

Anonymous poster hash: 60a7e...1d6

Du begynner ikke på S og er kjæresten min vel? :-P

Isåfall burde vi snakke om det når du kommer hjem ;-)

L

Anonymous poster hash: 0def6...92d

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Jeg hadde det slikt tidligere, men etter å ha snakket med kjæresten så har det faktisk ordnet seg.

Grunnen hos oss var at han rett og slett ikke gadd å ta del i husarbeidet, satt mye på ipaden eller så på tv når han var hjemme, gikk ikke tur med hunden og hjalp veldig lite til. Var ikke alltid han gadd å ta posten med seg inn engang.

Vi snakket om det og han skjerpet seg, det hjalp oss veldig og gnisten kom liksom tilbake med tiden :-)

Skrevet

Hadde det sånn med exen... Skjønte at forholdet måtte ta slutt så lenge jeg ikke hadde lyst på han lengre.

Anonymous poster hash: 79960...ae8

Skrevet

Har vært i samme situasjon selv. Mot slutten var det så ille at da han tok på meg føltes det som om en gammel alkoholisert onkel tafset på meg under et familieselskap. Lite digg. Vi hadde en del problemer i forholdet, riktignok, så det kan naturligvis ha bidratt til problemet. Kanskje du rett og slett har begynt å se på han som en venn fremfor en kjæreste?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror at det er noe man er nødt til å akseptere. Noen ganger er det bare sånn det er, at det man en gang i tiden fant attraktivt, er ikke det lenger. Jeg har selv vært i den samme situasjonen, hvor jeg ikke tente på eks kjæresten min, og sleit veldig med å være intim med han. Måtte tvinge meg selv og følte meg utrolig dårlig med meg selv i ettertid. Det kan bety mye, alt fra at du ser på han som en venn, det har vært noen drastiske endringer i hans fysiske utseende, eller bare det, at du ikke føler det du en gang følte for han. Hvorvidt du kan gjøre noe med det... du må nesten stille deg selv det spørsmålet, om det er noe som kan gjøres, isåfall hva..

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at det er noe man er nødt til å akseptere. Noen ganger er det bare sånn det er, at det man en gang i tiden fant attraktivt, er ikke det lenger. Jeg har selv vært i den samme situasjonen, hvor jeg ikke tente på eks kjæresten min, og sleit veldig med å være intim med han. Måtte tvinge meg selv og følte meg utrolig dårlig med meg selv i ettertid. Det kan bety mye, alt fra at du ser på han som en venn, det har vært noen drastiske endringer i hans fysiske utseende, eller bare det, at du ikke føler det du en gang følte for han. Hvorvidt du kan gjøre noe med det... du må nesten stille deg selv det spørsmålet, om det er noe som kan gjøres, isåfall hva..

Menn er litt sånn laget at de går lei av samme dame over lengre tid. Menn er jegere og elsker sexen i starten, men så dabber det som regel av.

Anonymous poster hash: 190f7...204

• Liker 1
Skrevet

Vi har hatt en del problemer tidligere, men nå krangler vi veldig sjeldent. Som sagt så synes jeg det er kjekt å være med ham, vi har det kjekt og ler en del, men jeg har ikke noe behov for å kysse ham eller være intim med ham. Får lyst til å trekke meg unna når han prøver seg. Kan kanskje ha noe med at jeg har endret meg veldig mye, noe i meg sier meg at vi er alt for forskjellige. Men jeg vet ikke...

Anonymous poster hash: c14df...366
Skrevet

Vil forresten legge til at han ikke er "stygg" på noen måte, han er en veldig kjekk mann, og er i nokså god form. Ikke så veldig trent, men "normal". Han ser ganske lik ut slik han gjorde da vi ble sammen. Allikevel så finner jeg han ikke attraktiv.

Skrevet

Vil forresten legge til at han ikke er "stygg" på noen måte, han er en veldig kjekk mann, og er i nokså god form. Ikke så veldig trent, men "normal". Han ser ganske lik ut slik han gjorde da vi ble sammen. Allikevel så finner jeg han ikke attraktiv.

Hadde det på samme måte som deg. Han regnes for å være en attraktiv mann, men jeg ser det ikke!

Endte med at jeg gjorde det slutt. Har truffet andre menn i ettertid, som jeg blir VELDIG tent av. Men jeg er ganske sikker på at det er på grunn av at det er spennende med en ny.

Skulle ønske jeg kunne tenne på eksen, for på alle andre områder er han flott.

Anonymous poster hash: f5df1...6a0

• Liker 1
Skrevet

Det der går i rykk og napp hele livet til ende. Først kommer forelskelsen. Da er det helt villt. Men så er du avseksual kanskje noen år, eller du blir våryr osv. Det er nok det samme med begge kjønn. Man kan nok ikke leve et langt samliv og tro at begge skal være dyrisk tente år etter år. Det har like mye med deg og din seksualitet å gjøre, som hvor tiltrekkende partneren er.

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hadde det på samme måte som deg. Han regnes for å være en attraktiv mann, men jeg ser det ikke!

Endte med at jeg gjorde det slutt. Har truffet andre menn i ettertid, som jeg blir VELDIG tent av. Men jeg er ganske sikker på at det er på grunn av at det er spennende med en ny.

Skulle ønske jeg kunne tenne på eksen, for på alle andre områder er han flott.

Anonymous poster hash: f5df1...6a0

Dersom du skal enkelt akseptere "at slik er det bare" så vil nok de fleste som er enig med TS, slite med forhold i fremtiden.

Ingen forhold vil automatisk opprettholde den samme gnisten man har under nyforelskelse. Man MÅ jobbe hardt og være kreativ og oppfinnsom for å holde de følsene ved like. Det går ikke av seg selv.

Tror ikke opplevelser med andre vil bli noe bedre på sikt...spenningen vil gå over der også og man er på samme rundansen igjen....begge må være interessert i å gjøre noe med problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...