Gjest Valhalla Skrevet 9. august 2004 #21 Skrevet 9. august 2004 Flisespikkeri,du leser hva du vil lese og kverulerer ut i fra det.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #22 Skrevet 10. august 2004 Flisespikkeri' date='du leser hva du vil lese og kverulerer ut i fra det.[/quote'] Hvis jeg hadde lest det jeg ville lese, er det ikke sikkert at dine innlegg sto øverst på listen, lille hvite venn... Hvis du synes det er flisespikking å påpeke at det finnes mer enn ett pakistansk miljø her i landet, så er det ditt valg. Det finnes, som du sikkert er enig i, også flere ulike rasist- og nazistmiljøer, med varierende grad av toskeskap.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #23 Skrevet 10. august 2004 For ordens skyld, før Valhalla og andre begynner å blande sak og person enda en gang: Jeg har absolutt ikke sans for det Qazi (uttales Kaci? Eller Kvasi?) Hussein Ahmed står for, og jeg ser ingen grunn til å ønske ham spesielt hjertelig velkommen hit. Men derfra til å bli med i det sedvanlige hvite, "kristne" Hagenhylekoret (Vi liker ham ikke, han er muslim og sikkert farlig. Vekk og æsj og fysj!) er det et stykke for meg. JEg har betydelig større respekt for Jagland som sier at han ikke liker det han står for, men likevel vil ha en samtale med ham. Og dersom Erna, som vel ikke har image som utpreget soft, finner at det av sikkerhetsgrunner ikke er tilrådelig å slippe ham inn...vel, så kjøper jeg den. Da har jeg tillit til at det er gjort en skikkelig vurdering, og ikke bare det sedvanlige populistiske stemmefisket fra høyreekstremistisk fløy. Jeg har forresten full forståelse for at Qazi Hussein Ahmed, som omtales som Pakistans viktigste religiøse politiker, har interesse av å treffe Norges viktigste, mest religiøse politikere. Tross alt lever vi i et av verdens to prestestyrte land...
Gjest Den utstødte Skrevet 12. august 2004 #25 Skrevet 12. august 2004 Jeg forstår ikke sammenlikningen med CIH nå vi debatterer Quazi Hussain Ahmed? Mulig jeg ikke ser på CIH som en fundamentalist, men en som har satt seg ganske godt inn i Profetens lære. Dette er slik lære som QHA vil innføre i hele verden hvis ingen stopper galskapen.: http://www.islamist.dk/forum/showthread.php?t=13
Gjest Den utstødte Skrevet 12. august 2004 #26 Skrevet 12. august 2004 Når våre nye landsmenn som noen liker å kalle dem, på ære og samvittighet forteller at de tar avstand fra slike som QHA, er det antagelig Al Taqiyah. Den tillate løgn. http://www.geocities.com/bharatvarsha1947/...stroykafirs.htm
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #27 Skrevet 13. august 2004 Mulig jeg ikke ser på CIH som en fundamentalist, men en som har satt seg ganske godt inn i Profetens lære. Ja, det er mulig du ser det slik. Carl Ivar ser det ikke slik selv, men det er vel en uvesentlig detalj.
Catia Skrevet 13. august 2004 #28 Skrevet 13. august 2004 Mullah Krekar burde ha vert ute av landet for lengs! Hva gjør han her i det hele tatt ??? Norge er dum snille. Slipper inn alt mulig... Sosialen øser ut med penger..
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #29 Skrevet 13. august 2004 Mullah Krekar burde ha vert ute av landet for lengs! Hva gjør han her i det hele tatt ??? Norge er dum snille. Slipper inn alt mulig... Sosialen øser ut med penger.. Ikke helt våken? Hva har Krekar med denne saken å gjøre? Og sosialen? Dette minner mest om argumentasjonen til bitre, fulle menn, som egentlig aldri har bidratt til samfunnet på noen som helst måte...
Gjest Den utstødte Skrevet 13. august 2004 #30 Skrevet 13. august 2004 Birgitte Bardot er i vinden/trøbbel for tredje gang for å ha ytret seg som CIH. http://www.cruxnews.com/rose/onward.html Når vi blir fortalt at Islam er en fredlig religion, må vi godta det. Alt annet er rasistisk.
waco Skrevet 13. august 2004 #31 Skrevet 13. august 2004 Donnie.... Da han palestinskfødte terroristen Ariel Sharon besøkte bondevik i molde betalte norge ganske mange millioner kroner for å ivareta sikkerheten til massemorderen av jødisk avstamming. Her snakker vi om en kar som henretter politiske motstandere med ombygde apachehelikoptere. Men jeg tror ikke alle har forståelse for hva som kan forklares ut i fra begrensede terrorbegreper.... Waco Ser du, noen ganger hender det at rike vest også er de stygge skurkene.....
Donnie Darko Skrevet 14. august 2004 #32 Skrevet 14. august 2004 Donnie.... Da han palestinskfødte terroristen Ariel Sharon besøkte bondevik i molde betalte norge ganske mange millioner kroner for å ivareta sikkerheten til massemorderen av jødisk avstamming. Her snakker vi om en kar som henretter politiske motstandere med ombygde apachehelikoptere. Men jeg tror ikke alle har forståelse for hva som kan forklares ut i fra begrensede terrorbegreper.... Waco Ser du, noen ganger hender det at rike vest også er de stygge skurkene..... Jeg er helt enig men hva hva har det med holdningene til trøffelhelten å gjøre?
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #33 Skrevet 14. august 2004 Jeg synes vi burde nekte slike folk inngang til landet jeg.De og Jessica Simpson fans
Emily_81 Skrevet 14. august 2004 #34 Skrevet 14. august 2004 Jeg synes vi burde nekte slike folk inngang til landet jeg.De og Jessica Simpson fans Tror jeg må begynne å logge inn for hver gang jeg skriver et innlegg jeg.Blir jo snytt på innleggstelleren min.Det gåkke an :fy:
waco Skrevet 15. august 2004 #35 Skrevet 15. august 2004 Tror jeg må begynne å logge inn for hver gang jeg skriver et innlegg jeg.Blir jo snytt på innleggstelleren min.Det gåkke an :fy: Ja, men hvem mener du, Ariel Sharon eller Quazi Hussain Ahmed? Hvem burde nektes inngang til kongeriket norge...? Waco
Mette Skrevet 16. august 2004 #36 Skrevet 16. august 2004 Tråden er delt, den andre delen finner dere på personlige meldinger Remyline Modrator
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå