Gå til innhold

Legge inn samme bud to ganger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et par uker siden la jeg inn et bud 200.000 under prisantydning på en bolig.

Det ble avvist og selger kom med et motbud som jeg avviste.

I går hadde de ny fellesvisning, og jeg kontaktet megler i dag for å høre om det hadde kommet noen nye bud. Det hadde det ikke.

Da er spørsmålet mitt om jeg bør legge inn samme bud igjen, eller bør jeg øke litt? Det er ingen andre som har lagt inn bud på leiligheten.



Anonymous poster hash: 953b6...081
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere kan prøve å legge inn samme bud, men hvis dere ikke MÅ ha akkurat det huset kan dere jo ha litt is i magen og se hva som skjer etter neste visning igjen. Etter 2-3 visninger er ofte selger mer tilbøyelig til å fire på kravene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lagt inn samme bud en gang til. Selger er nok mer villig til å godta det nå som de har hatt visning uten å få inn bud. Blir det avslått denne gangen også kan du heller øke da. (Du trenger selvfølgelig ikke godta selgers motbud, men kan komme med et lavere bud.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vant også frem med å legge inn samme bud to ganger...det er vert forsøket. Jeg har som en generell regel at jeg ikke byr over meg selv. By det samme, hvis de avslår, be de komme med motbud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde valgt å by det samme, og ikke øke. Jeg føler at om du øker, mister du litt "makt" og viser at du er villig til å rikke på deg. Jeg hadde lagt inn samme bud igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...