Gå til innhold

Aldri fått vaginalorgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.. :-)

Jeg kan starte med at jeg har hatt 5 sexpartnere, og jeg er 21 år.

Siden jeg var ung og onanerte så pleide jeg å ha bena mine samlet for så å stimulere klitoris, med årene har jeg bare fortsatte å gjøre det.

Problemet mitt i dag er at jeg aldri får orgasme med kjæresten min, og har heller aldri fått det av noen av de andre. Jeg synes jo sex er godt.. men jeg får ikke vaginal eller klitoris orgasme når vi har sex, selvom han stimulerer klitoris i perioder. Jeg må jo nemlig ha bena samlet for å oppne det.

Jeg håper virkelig at dette er noe som løser seg med alderen, jeg har sex hverdag med kjæresten men klarer aldri å komme.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget egentlig, bare at jeg ønsker å lufte mine tanker ved dette.

Anonymous poster hash: 3afd7...580
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du å komme uten beina samlet når du onanerer på egen hånd? Hvis ikke, bør du kanskje jobbe med dette, før du kan forvente å få fremgang med en partner.

Skrevet

De fleste kvinner får ikke vaginalorgasme, så det er helt normalt.

Anonymous poster hash: 01790...bf8

Skrevet

Du kan øve deg på å komme med beina fra hverandre, funket for meg!. Og det hjelper heller ikke å tenke at man må komme når man har sex. Vaginal orgasme er nokså uoppnåelig for mange av oss jenter også, det er ikke sikkert du kan komme vaginalt.

Du skriver også at han stimulerer klitoris i perioder. Hva med å ta litt ansvar selv og stimulere deg selv mens dere holder på?

Skrevet

Hei alle sammen.. :-)

Jeg kan starte med at jeg har hatt 5 sexpartnere, og jeg er 21 år.

Siden jeg var ung og onanerte så pleide jeg å ha bena mine samlet for så å stimulere klitoris, med årene har jeg bare fortsatte å gjøre det.

Problemet mitt i dag er at jeg aldri får orgasme med kjæresten min, og har heller aldri fått det av noen av de andre. Jeg synes jo sex er godt.. men jeg får ikke vaginal eller klitoris orgasme når vi har sex, selvom han stimulerer klitoris i perioder. Jeg må jo nemlig ha bena samlet for å oppne det.

Jeg håper virkelig at dette er noe som løser seg med alderen, jeg har sex hverdag med kjæresten men klarer aldri å komme.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget egentlig, bare at jeg ønsker å lufte mine tanker ved dette.

Hei! Dama mi har det på samme måte, hun må ligge med bena samlet. Vi har fikset det ved at jeg ligger over henne i misjonær, mens hun har bena helt samlet. Så bruker vi en penisring med vibrator, sånn at den stimulerer klitoris hele tiden. Hun kommer hver gang da.:)

Anonymous poster hash: adc87...2dc

• Liker 1
Skrevet

Du kan øve deg på å komme med beina fra hverandre, funket for meg!. Og det hjelper heller ikke å tenke at man må komme når man har sex. Vaginal orgasme er nokså uoppnåelig for mange av oss jenter også, det er ikke sikkert du kan komme vaginalt.

Du skriver også at han stimulerer klitoris i perioder. Hva med å ta litt ansvar selv og stimulere deg selv mens dere holder på?

Ok, visste ikke at det ikke er så normalt å få vaginal orgasme. Jeg har prøvd å stimulere klitoris på egenhånd når vi har sex sammen, men det er sjeldent jeg rekker ned når han er over meg. Det er ikke plass, så forstår ikke helt hvordan det skjer.

Jeg må nok øve meg på å få orgasme med bena fra hverandre, det er bare ikke så lett. Kan holde på i 15-20 min hvis jeg har bena fra hverandre, og da blir jeg veldig sliten i armen :(

Skrevet

Ok, visste ikke at det ikke er så normalt å få vaginal orgasme. Jeg har prøvd å stimulere klitoris på egenhånd når vi har sex sammen, men det er sjeldent jeg rekker ned når han er over meg. Det er ikke plass, så forstår ikke helt hvordan det skjer.

Jeg må nok øve meg på å få orgasme med bena fra hverandre, det er bare ikke så lett. Kan holde på i 15-20 min hvis jeg har bena fra hverandre, og da blir jeg veldig sliten i armen :(

Jeg har aldri opplevd å ikke nå frem, så der kan jeg nok ikke hjelpe deg noe særlig!

Jeg bruker også minst 15 minutter på å onanere på den nye måten, uten at jeg blir sliten i armen eller opplever det som for lenge. Bruker du veldig hardhendte/voldsomme bevegelser?

Skrevet

Jeg synes de beste sillingene er å bli tatt bakfra eller å ri selv, nettopp pga det da er veldig lett å stimulere klitoris under veis.

Anonymous poster hash: 8e789...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...