AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Hei, Jeg har slitt med sopp i flere år og prøvd det meste av medisiner, råd og naturmedisiner. For et par måneder siden fikk jeg ny kjæreste og han blir uheldigvis også plaget av soppen. Symptomene han beskriver er røde prikker/sår, kløe, vond lukt, hyppig vannlating. Forige gang dette skjedde behandlet vi det med canesten, men denne gangen sier han det bare blir værre og det går ikke vekk med behandlingen. Kan det være noe annet eller burde vi bare prøve et annet legemiddel evt. få en ordentlig sjekk hos legen? Jeg blir helt stresset når jeg føler det er min feil han får symptomer og plager. Begge har forresten sjekket for klamydia, men vi vurderer å ta en ny test for kjønnsykdommer. Hilsen en som er utrolig lei underlivsplager!! Anonymous poster hash: beecd...111
Miss moneypenny Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 En sjekk hos legen er nok det beste
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Sopp gir ikke vond lukt, så her er det kanskje andre ting (kjønnssykdommer). Nytter ikke bare å sjekke seg for klamydia når det er massevis av andre potensielle kjønnssykdommer. Anonymous poster hash: 29fb9...522
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Og sår kan jo være herpes...Anonymous poster hash: 29fb9...522 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå