Gå til innhold

Fikk ikke ut spiralen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gynekologen fikk ikke ut spiralen i dag! Jeg henvises til å ta den ut under narkose på sykehuset. Er det noen som har gjort dette? Hvordan fungerer det?

Anonymous poster hash: 88425...851
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en som fikk det gjort, raskt og smertefritt i narkose. Ikke noe å grue seg for. (Hun hadde spiral på "overtid". Tror det var 8 år, siden hun fikk den satt inn.)

Anonymous poster hash: 738e2...558

Skrevet

Kjenner en som fikk det gjort, raskt og smertefritt i narkose. Ikke noe å grue seg for. (Hun hadde spiral på "overtid". Tror det var 8 år, siden hun fikk den satt inn.)

Anonymous poster hash: 738e2...558

Jeg også! Den har flyttet seg oppover i livmoren og trådene henger ikke lenger utenfor livmorhalsen.

Men da kan jeg sikkert se fram til å få gjort det smertefritt på sykehuset.

Da gynekologen forsøkte trodde jeg at jeg skulle besvime av smerte, det var rett og slett for jævlig!

ts

Skrevet

Flere som kan dele sine erfaringer?

Skrevet

Det er jo bedre å få gjort det under narkose. Erfaringen med narkose er at man blir helt borte og ikke kjenner noen verdens ting.

Anonymous poster hash: 2038b...aab

Skrevet

når skal inngrepet gjøres?

Anonymous poster hash: 80138...54a
Skrevet

når skal inngrepet gjøres?

Anonymous poster hash: 80138...54a

Fikk tid om to uker! Dette er visst mer vanlig enn jeg har trodd før. Hørte om to andre i dag faktisk.

• 3 uker senere...
Skrevet

Det nærmer seg at jeg skal ta den ut på sykehuset. Er det noen som kan dele sine erfaringer? Noen som har gjort dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...