GroAnita Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Altså! Hva er poenget med å bli pult i skjea? Dette gir meg rett og slett mindre enn ingenting. Og ikke vet jeg hvor jeg skal gjøre av armene heller. Når jeg blir tatt i skjea og blir stirrende i garderobeskapet tenker jeg ofte på hva jeg skal ha til middag eller hvem som gikk videre i Idol (og jeg ser ikke på Idol engang). Er dette så forbanna deilig for gutta? Jeg tar meg heller en runde på vaskemaskinen enn å bli pult i skjea. Ta meg heller bakfra!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Skjea? Anonymous poster hash: cb93b...731 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Skje er perfekt som morgensex. Fårspillet er når du våknet av en stiv en som vil inn på besøk, og hans eier som stryker på deg og kysser deg i nakken... Det er fritt frem for hans eller din hånd til å massere frem en orgasme mens man blir penetrert. Jeg holder han rundt halsen eller på låret i skje... Anonymous poster hash: 93f43...18d 16
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Det er eeee....... jeg har bakteriell vaginose, så om gubben tar meg i skjea, oser all rekelukten opp i ansiktet hans:( Anonymous poster hash: cfe4b...7ca 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Altså! Hva er poenget med å bli pult i skjea? Dette gir meg rett og slett mindre enn ingenting. Og ikke vet jeg hvor jeg skal gjøre av armene heller. Når jeg blir tatt i skjea og blir stirrende i garderobeskapet tenker jeg ofte på hva jeg skal ha til middag eller hvem som gikk videre i Idol (og jeg ser ikke på Idol engang). Er dette så forbanna deilig for gutta? Jeg tar meg heller en runde på vaskemaskinen enn å bli pult i skjea. Ta meg heller bakfra! Man blir ikke pult i skjea, men i skje. Det ordspillet kommer av at man minner om to skjeer inntil hverandre om man ligger slik. Ikke at man tilsammen blir ei skje (skjea). Og hvis det ikke gir deg noe må du nok lære opp mannfolket ditt litt, eller gidde å gjøre litt selv. Du kommer lett til med fingre da, vibrator, eller at mannen bruker fingerene, han kan ta på deg og når man blir tatt i skje så treffer ofte penis g-punktet siden den da vil treffe fremveggen av skjeden. Anonymous poster hash: ec47e...f85 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Hos oss er det deileg latskapssex der ingen orkar ei treningsøkt ut at sexen. Berre godt, roleg og intimt. Anonymous poster hash: 56bbf...8b9 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Ah, jeg elsker det! Liker måten han lett kan massere pupper og klitoris. Pluss at det er kjempekoselig og nært Anonymous poster hash: b84fa...75d 2
ambolt Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Det er eeee....... jeg har bakteriell vaginose, så om gubben tar meg i skjea, oser all rekelukten opp i ansiktet hans:(Anonymous poster hash: cfe4b...7ca Kan ikke se hvordan denne spesifikke stillingen skal være noe annerledes enn andre stillinger med tanke på rekelukt.. Også i vanlig misjonær må du jo på ett eller annet tidspunkt spre beina. Kjipt det du beskriver. :-( 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Det er eeee....... jeg har bakteriell vaginose, så om gubben tar meg i skjea, oser all rekelukten opp i ansiktet hans:( Anonymous poster hash: cfe4b...7ca Fy f... så ekkelt! Er ikke alt man trenger å dele!!Anonymous poster hash: 6b472...762 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Det er jo deilig?? Kanskje du er for vid i slufsa?Anonymous poster hash: d93da...e40
GroAnita Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2015 Ikke for vid i gamla. Kniper et minimum av ti min hver dag. Så her henger og slenger det ikke...
draug 75 Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Neinei... Alt er jo ikke for alle. Skje er en ganske allsidig stilling, både som kosepuling om man våkner midt på natta og om morgen,og som ei dominerende stilling: det er lett å komme til med halstak/ choking play, og lett å holde henne fast for å gå enda litt hardere. Og man har nakke og ører ganske nært. Men nå er jo jeg en ganske stor mann, da, innpå 189 cm, så det er jo lett for meg å være dominerende uansett stilling. 5
volvo22 Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Ikke for vid i gamla. Kniper et minimum av ti min hver dag. Så her henger og slenger det ikke... Dæven,trener du musa hver dag ? Ikke dårlig
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 Neinei... Alt er jo ikke for alle. Skje er en ganske allsidig stilling, både som kosepuling om man våkner midt på natta og om morgen,og som ei dominerende stilling: det er lett å komme til med halstak/ choking play, og lett å holde henne fast for å gå enda litt hardere. Og man har nakke og ører ganske nært. Men nå er jo jeg en ganske stor mann, da, innpå 189 cm, så det er jo lett for meg å være dominerende uansett stilling. Jeg liker ikke skje en gang, blir litt for kjedelig syntes jeg, men til og med meg tente du nå! Anonymous poster hash: cc94b...202 4
draug 75 Skrevet 6. februar 2015 #15 Skrevet 6. februar 2015 Jeg liker ikke skje en gang, blir litt for kjedelig syntes jeg, men til og med meg tente du nå!Anonymous poster hash: cc94b...202 Ja ikke sant? Don't underestimate spooning. Jeg glemte også å si at det er en stilling hvor man kan holde fast i hele håret, samtidig med kvelertak. Og skje er en viduderlig stilling å ha analsex i. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #16 Skrevet 6. februar 2015 Fy f... så ekkelt! Er ikke alt man trenger å dele!!Anonymous poster hash: 6b472...762 lider av den ekstreme formen for bakteriell vaginose. Den er kronisk, så det lukter rekeoppdrett av musa mi hele tiden. Anonymous poster hash: cfe4b...7ca
Gjest Snuppi Skrevet 6. februar 2015 #17 Skrevet 6. februar 2015 lider av den ekstreme formen for bakteriell vaginose. Den er kronisk, så det lukter rekeoppdrett av musa mi hele tiden.Anonymous poster hash: cfe4b...7ca Igjen. Dette trenger ikke vi å få vite.
Gjest Stinky Skrevet 6. februar 2015 #18 Skrevet 6. februar 2015 Dæven,trener du musa hver dag ? Ikke dårlig Det burde være regelen, ikke unntaket. Jeg kniper hvert ledige minutt. 1
volvo22 Skrevet 7. februar 2015 #20 Skrevet 7. februar 2015 Det burde være regelen, ikke unntaket. Jeg kniper hvert ledige minutt. Kgs strammeste mus kanskje ? hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå