AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Har helvetes menssmerter idag Lenge siden sist det var så ille. Har tatt smertestillende, men null effekt. Også allerede tatt en varm dusj. Noen forslag? Anonymous poster hash: eaf03...8d2
Sugerøret Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg. Daenerys, mod. TS.. ta en tur til fastlegen din og snakk om smertestillende.Mulig du har endometriose ? Varmeflaske,smertestillende og finn en stilling som funker for deg Endret 5. februar 2015 av Daenerys
j23 Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Tar du smertestillende for menssmerter? Kan ofte være at "vanlig" medisin ikke virker slik som pinex, paracet og ibux. Jeg anbefaler Naproxen! Tar 20-30 minutter før det virker, men det fungerer veldig bra for min del og jeg har svært sterke smerter som gjør meg kvalm og veldig dårlig... 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Ibux, Aspirin ( Nsaid), i piller eller gelform, elektrisk varmeteppe. Anonymous poster hash: 53c97...481
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 TS.. ta en tur til fastlegen din og snakk om smertestillende. Mulig du har endometriose ? Jeg sjekket symptomene utenom menssmerter, hvilket er; smerter under/etter sex, vondt ved urinering eller avføring og spotting mellom menstruasjoner - har ingen av disse tingene. Men det skader selvsagt ikke med en sjekk. Anonymous poster hash: eaf03...8d2
Sugerøret Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Sterke smerter "alene" kan være grunnen. Men viktigste er jo å behandle slik at du får redusert dine smerter. Jeg bruker ppiller,pinex forte og baclofen når jeg har mens. (jeg hopper over som oftest nettopp pga smerter)
Pysa Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Jeg hadde helt vanvittige menssmerter, som forsvant da jeg begynte med p-piller.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Uff.. Føler med deg Det eneste som hjelper meg er Naproxen, ligge helt i ro med varmeflaske på magen, og unngå å spise sukker/hvitt mel/pasta. Det gjør alt mye verre å spise de tingene. Jeg tenkte å dra til legen og få noe sterkere, så det kan nok hjelpe Anonymous poster hash: a02ce...a7b
Chizue Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Tar du smertestillende for menssmerter? Kan ofte være at "vanlig" medisin ikke virker slik som pinex, paracet og ibux. Jeg anbefaler Naproxen! Tar 20-30 minutter før det virker, men det fungerer veldig bra for min del og jeg har svært sterke smerter som gjør meg kvalm og veldig dårlig... Stemmer for Naproxen Mer kan jeg vel egentlig ikke si, da vi ikke kan anbefale medisiner/smertestillende og doser til andre her inne Men gå til apoteket du, der finner du nok noe som hjelper deg, om ikke så gå til legen og forklar at du får så kraftige menssmerter at vanlige smertestillende ikke fungerer. Ei venninne av meg får reseptbelagte smertestillende for menstruasjonen sin Jeg brukte før å legge varmepute/flaske på magen (Sånn flaske du fyller varmt vann på) Også for meg ,fungerer det å gå / trene, det gjør veldig vondt rett før jeg kommer igang, men når jeg er igang, så går det over helt til jeg setter meg ned igjen x) Red: Første gang jeg var i asia og fikk mensen på ferien min, så ble jeg servert tomater av hun jeg bodde hos.. Jeg tror ikke tomatene i seg selv fungerer, men å holde seg opptatt når det står på som verst kan jo funke det også Endret 5. februar 2015 av The Tardis
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Jeg hadde helt vanvittige menssmerter, som forsvant da jeg begynte med p-piller. Har brukt hormonell prevensjon tidligere - litt mindre, men ikke veldig stor forskjell. Har sluttet med det og funnet alternativer da jeg ikke har lyst å putte hormoner i kroppen. Anonymous poster hash: eaf03...8d2
Thalassos Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 For meg har det alltid hjulpet med sit ups for vondt i magen og ryggen (og det kommer fra en som haaaater å trene). Ellers er det smertestillende! God bedring 1
Gjest Daenerys Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 Tråden er ryddet for reklameinnlegg. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #14 Skrevet 5. februar 2015 For de fleste så hjelper det med NSAIDS (Naproxen, Ibux, Voltaren). Men det må tas med en gang man kjenner smertene komme. For andre så holder ikke det og man må ty til sterkere smertestillende som fås på resept. Varme hjelper også. Anonymous poster hash: 1a7be...2e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå