Gå til innhold

konstant redd/nervøs?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er så ufattelig slitsomt, så slitsomt at jeg noen ganger kan ønske jeg aldri var født fordi jeg hele tiden er så redd. Har dere noen ideer til å takle dette?

Noe av det jeg kan været redd/nervøs for:

.Redd for å fyre opp i peisen

.Redd for at tørketrommelen skal ta fyr

.Redd for at det er noe galt med dyrene mine

.Redd for å lage merker i parketten

.Nervøs ang økonomien, selvom det kanskje ikke er noe grunn til det

.Nervøs for å si noe feil, eller komme i en diskusjon. Fordi jeg ikke klarer å svare.

.Jeg er utrolig dum snill for å unngå de fleste situasjoner

.Redd for å forandre på ting

Jeg kunne sikkert nevnt i fleng... og det er mye her spm kanskje virker rart for andre. Men jeg er rett og slett redd og nervøs for alt. Og det er så utrolig slitsomt, for det er sjeldent jeg kan nyte noe som helst uten å være redd eller nærvøs. Hvordan skal jeg best takle det?

Anonymous poster hash: ce580...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med at du er "redd for å fyre opp i peisen"?

Synes du må si noe mer for at dette skal være forståelig for meg her.

Eneste jeg kan tenke på som kanskje kan være av interesse, er å ta tak i et problem av gangen. Sånn at ikke du hele tida har flere ting å tenke på, uten å egnetlig få roen til å kunne fokusere på en ting.

Skrevet

Få å ikke glemme at jeg ikke vil åpne post, gruer meg til å logge på Facebook og når i en ringer eller sender meldinger blir jeg nervøs... helt utrolig at man skal være så nervevrak. Tragisk rett og slett. Jeg nå jo utsette meg for mange av de tingene her... men jeg klarer ikke å gå en dag uten å være redd.

Ts

Anonymous poster hash: ce580...9b8

Skrevet

Hva mener du med at du er "redd for å fyre opp i peisen"?

Synes du må si noe mer for at dette skal være forståelig for meg her.

Eneste jeg kan tenke på som kanskje kan være av interesse, er å ta tak i et problem av gangen. Sånn at ikke du hele tida har flere ting å tenke på, uten å egnetlig få roen til å kunne fokusere på en ting.

Ja, er redd for at det ikke skal ta fyr, er redd for at det tar fyr, og at det da tar fyr i mye mer en det skal. At rommet blir røykfylte og alt galt som egentlig kan skje.

Anonymous poster hash: ce580...9b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...