AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har nettopp onanert og spruta,men er fortsatt kåt og har lyst til å runke igjen. Hvor ofte onanerer dere andre her ? Anonymous poster hash: eb6fe...4a0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Kommer litt an på humøret. Er man i godt humør og kanskje har tenkt på et og annet erotisk, så kan det bli 2-3 ganger på en dag. Det å runke hver eneste dag er nok i det meste laget, men har ikke selv forsøkt dette. Det å runke mer enn 4 ganger på en dag er også uinteressant. Hadde vært moro å kunne vært en deilig dame i et par dager, for å kunne onanere som kvinne. Anonymous poster hash: 985f1...709
volvo22 Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Runker som oftest hver dag..og hvis jeg har god tid osv så kan det fort bli et par ganger i løpet av dagen. Må jo få litt utløp for kåtheten hehe
LiseOslo Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Stort sett hver dag, i et hvert fall hvis jeg ikke har hatt sex Av og til flere ganger om dagen, kommer ann på hvor kåt jeg er
volvo22 Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Litt over gjennomsnittet for meg idag da..har runka to ganger,og jeg frykter for at det kan bli mer senere idag hehe
LiseOslo Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Litt over gjennomsnittet for meg idag da..har runka to ganger,og jeg frykter for at det kan bli mer senere idag hehe Det er vel ikke akkurat noe å frykte?
volvo22 Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Det er vel ikke akkurat noe å frykte? Hehe,neida Må man så må man...
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 1-2 ganger i mnden. Ja, vet jeg er rar. Nesten aseksuell. En fordel når en ønsker å være singel, som meg. Ett begjær mindre i tilværelsen å hanskes med og tilfredstille. Kvinne forresten. Anonymous poster hash: f683d...a72
volvo22 Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 1-2 ganger i mnden. Ja, vet jeg er rar. Nesten aseksuell. En fordel når en ønsker å være singel, som meg. Ett begjær mindre i tilværelsen å hanskes med og tilfredstille. Kvinne forresten. Anonymous poster hash: f683d...a72 Du er jo ikke rar fordi,alle er forskjellige
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Du er jo ikke rar fordi,alle er forskjellige Takk for den. Anonymous poster hash: f683d...a72
volvo22 Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Takk for den. Anonymous poster hash: f683d...a72 Men det er jo sånn,da er vel egentlig jeg mye rarere,som er singel og må onanere hver dag nesten fordi jeg blir så kåt...bare upraktisk det.
Gjest 100%naturlig Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har nettopp onanert og spruta,men er fortsatt kåt og har lyst til å runke igjen. Hvor ofte onanerer dere andre her ?Anonymous poster hash: eb6fe...4a0 Det varierer veldig mye, men rekorden må være en gang som jeg onanerte mer enn 50 ganger på en dag. Fikk orgasme hver gang og var temmelig gåen etterpå. Har dame og blir mye mindre nå, men i stede mye sex.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Godt å høre det ikke bare er meg som føler for å runke nesten hver dag. :-)Anonymous poster hash: 96fe4...480
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå