AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Noen som vet hvor man kan kjøpe nameIt-klær i Oslo? Ser på nett at de har butikk på byporten, men ønsker helst utenom sentrum. Mange andre barneklærbutikker selger jo nameIt, så noen som vet hvor? Helst nord eller vest i Oslo:)Anonymous poster hash: 5ca44...1f2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Søsteren min jobber i en NameIt butikk på Strømmen senter ihvertfall. Er ikke så langt fra Oslo. Vet ikke om det kan være aktuelt for deg? Anonymous poster hash: 4c805...1fd
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 blir fort utvasket og tynnslitt Anonymous poster hash: 2f1e2...b88 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Fort slitt ja, og så trange i stør, er for slanke barn, ikke de normale. Er i hvertfall nne klær de tar inn her i nord hvor jeg bor. Står det ikke på nameit sin hjemmeside hvor de har butikker?Anonymous poster hash: cc70c...693
mammamy Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Mener dere Name It butikker?? Om ikke hva er namelt??
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Bare Barn selger Name It-klær Anonymous poster hash: e9f57...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Fort slitt ja, og så trange i stør, er for slanke barn, ikke de normale. Er i hvertfall nne klær de tar inn her i nord hvor jeg bor. Står det ikke på nameit sin hjemmeside hvor de har butikker?Anonymous poster hash: cc70c...693 Jente- eller gutteklær? Jeg har en veldig gjennomsnittlig gutt som bruker 104. Nameit-klærne hans er romslige.Anonymous poster hash: 2c423...80a
Sol79 Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Triaden og Strømmen har Name It. Jeg har en slank 2-åring og Name It-bodyene er for trange til han.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Triaden og Strømmen har Name It. Jeg har en slank 2-åring og Name It-bodyene er for trange til han. Jeg føler problemet er at de er veldig lite tøyelige. Min 2-åring bruker 92. Bodyer fra Cubus og andre kjedebutikker kan hun bruke i 80-92, fordi stoffet er så stretchy. Name It passer utelukkende i 92, ingen tøyelighet i dem. Føler de passer i en måned, strekker hun seg en halv cm blir de ubehagelige. :/Anonymous poster hash: bd311...97d
jentemamma87 Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Eg har berre erfaring med dei minste str. i name it klær hittil (50-74), men må si meg enig i at disse er små og trange i str. Det er iallefall viktig å kjenne etter om tøyeligheten i halsen på bodyene er god, for enkelte er så trange og lite tøyelige at det er et mareritt å få dei på vesla. Flere bodyer måtte vi kutte ut å bruke etter ett par ganger, fordi dei var så lite behagelige på. Og alle vi har kjøpt/fått er i slimfit virker det som Buksene er også stramme i livet på jenta vår, så har blitt pakket tidlig bort sammenlignet med feks. Newbie i samme str.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Ja, min erfaring er også at de er stramme og små. Anonymous poster hash: e9f57...ce8
Tanuki Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Enig, de er veldig stramme i forhold til lengden, ,,,,Mulig jeg tar feil, men jeg syns Name It er oppskrytt og dyrt i forhold til kvaliteten.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 Jeg bruker så si bare name it til gutten vår og synes de er veldig god kvalitet. Vi har en over gjennomsnittet stor gutt, han blir 2 i april men bruker fortsatt 86, kan også bruke 92. Jeg se ofte at de billigste bodyene f.eks har veldig dårlig stretch. Men buksene med strikk i livet og ribbekant nederst er lange og gode i str. Vi har heller ingen slank gutt. Anonymous poster hash: e99e2...fdd
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #15 Skrevet 6. februar 2015 Jeg bruker så si bare name it til gutten vår og synes de er veldig god kvalitet. Vi har en over gjennomsnittet stor gutt, han blir 2 i april men bruker fortsatt 86, kan også bruke 92. Jeg se ofte at de billigste bodyene f.eks har veldig dårlig stretch. Men buksene med strikk i livet og ribbekant nederst er lange og gode i str. Vi har heller ingen slank gutt. Anonymous poster hash: e99e2...fdd Jeg har også en gutt som er en stor gutt, og nameIt er noe av de beste klærne jeg har vært borti. og min venninne med en liten og tynn gutt synes akkurat det samme, at klærne sitter godt på gutten og ikke slenger rundt han. Særlig bodyene er jeg veldig glad i. Strømpebukser og stort sett alt annet også er vi veldig fornøyd med, av alle klær vi kjøper så har nameIt holdt lengst og som holder seg best generelt. Så jeg har bestemt meg for å kjøpe mer av dette nå som gutten min har blitt såpass stor at han ikke vokser ut av klærne så fort lenger, da dette tåler flere vasker og sitter bedre etter lengre tid. Og vi har brukt det siden gutten var nyfødt og nå er han straks 3 år. Anonymous poster hash: 79900...c54
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #16 Skrevet 6. februar 2015 Jeg liker også bodyene til NameIt, vi har en gutt som er veldig atletisk bygd og de passer helt perfekt på ham. De er dessuten myke og blir ikke utvaskede og mister formen slik mange andre bodyer blir.Anonymous poster hash: 87cea...c1c
jente 82 Skrevet 6. februar 2015 #17 Skrevet 6. februar 2015 for slanke barn? Ikke normale? Når ble det å være slank unormalt....?😜
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå