Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kjøp boxer!

Boxere for jenter er små, trange (holder alt på plass) og mye finere enn truser (synes jeg).

Hvor får en kjøpt slike jenteboxere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor får en kjøpt slike jenteboxere?

Jeg fant noen på Lindex for en stund siden. De er i et deilig mykt stoff, microfiber tror jeg. Nydelige å ha på :)

Skrevet

Ja, Lindex har sånn 3 for 99-tilbud på verdens beste boxere!! :)

Tror disse finnes både som vanlig truse og som string også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tuddelidu: vi tenker nok på de samme boxerne! Tror de finnes i bare hvitt og muligens svart, men nydelige er de! Riktig lekre også! Også kryper de ikke, som jeg har erfart at alle andre jenteboxere gjør.. :)

De har sånn "ta tre, betal for to" nå tror jeg.. må hamstre!

Skrevet
Tuddelidu: vi tenker nok på de samme boxerne! Tror de finnes i bare hvitt og muligens svart, men nydelige er de! Riktig lekre også! Også kryper de ikke, som jeg har erfart at alle andre jenteboxere gjør.. :)

De har sånn "ta tre, betal for to" nå tror jeg.. må hamstre!

Finnes i hudfarget (og svart) også. De er helt fantastisk deilige!!!

Skrevet

Det var forresten 129 for tre, ikke 99 som jeg skrev isted, men de er virkelig verdt det, verdens beste undertøy! Finnes i hvitt, svart og "hudfarget"/beige, som Poirot sa.

Skrevet

Jeg bruker truse under mensen. Hadde ikke følt meg trygg bare med string :riste:

Skrevet

Har ingen egne truser for mensen, men bruker ikke string om natten, uansett om jeg har mensen eller ei. Sover naken ellers, vanlige truser under mensen.

• 3 måneder senere...
Skrevet
Selv så må jeg bruke truser når jeg har mensen, uansett hvor grusomt jeg synes det er. Jeg blør mye, og jeg vil ikke bruke tampong om nettene, så da må trusene og digre bind taes fram... Pytonuke  :evil:

Jeg bruker aldri string, jeg... Føles som om man konstant går med nysgjerrig truse, og det takler jeg ikke. Bruker derfor som vanlig normal truse, pluss at jeg stort sett alltid bruker bind, siden jeg synes at jeg får litt ubehag av å bruke tampong. Jeg har nemlig ingen smerter el. l. ellers.

Skrevet

Jeg har egne truser til mensen..hehe :-) KUN truser i begynnelsen, og så over til "normalen. Dvs hotpants/string!

Gjest Anonymous
Skrevet

Neeei, ikke pokker! Da bruker jeg behagelige hotpants istedenfor og bukser som ikke viser streken :wink:

Skrevet
Jeg har egne truser til mensen..hehe :-) KUN truser i begynnelsen' date=' og så over til "normalen. Dvs hotpants/string![/quote']

Sånn gjør jeg det også.

Skrevet

Boxere/truser om natten og string om dagen.

Dvs libresse nattbind ,som går i en slags Y, sørger for at det ikke lekker. (jeg blør mye) .String-bind om dagen.

Synes ikke jeg ser så lekker ut i kun string, men tror rompa mi ser bedre ut inni buksa :wink:

Har også bestilt sånn diva-cup, håper den funker!

Skrevet

Bruker boxer jeg!

Elsker sloggi boxerne.(jente)..og seamless....namm!!

Skrevet

Jeg bruker string. Bruker o.b. og tuseinnlegg når jeg har mensen. Bare om natta bruker jeg vanlig truse (det er ikke bra å sove med o.b. el. lignende, har jeg lest et sted :roll: ) og bind. 8)

Skrevet

Jeg bruker string om dagen, men vanlig truse om natten, men så bruker jeg alltid vanlig truse om natta.

Dere som bruker string-truse om natta, dette må da være veldig ubehagelig, og nesten bedre å sove uten noe da?

Hvis jeg bruker mye string-truse så blir jeg rett og slett sår av det, uten at string-trusene er noe trange eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...