Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går nesten alltid med string, og bruker kun tamponger. Nå har jeg begynt med p-sprøyte og fikk ikke mensen denne gangen, men med pillene hadde jeg mens fra søndag til torsdag, og da sover jeg ikke lenge uansett, så jeg tror ikke det var noe problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker boxer når jeg har mensen ellers går det i string. Jeg bruker aldri bind, kun tampong. Om natta også. På de to verste dagene så må jeg opp på natta og bytte tampong. Har prøvd nattbind, men det funker dårlig og resultatet blir søl i senga. Når mensen roer seg ned så holder det med truseinnlegg.

Hater bind og menssøl!

Skrevet

Bruker tamponger og string, innimellom boxere.

Tampong om natta jeg også. Haater bind..

Skrevet
Bruker stringtruser selv når jeg har mensen' date=' tamponger eller stringbind. Hender jeg bruker boxer og vanlig bind om natta, da jeg ikke tror det er bra for underlivet å ha stringtruser på hele tida.[/quote']

:klø: Hvorfor er det ikke bra for underlivet? Har du veldig stramme stringtruser? Syntetiske?

Skrevet

Jeg blør så mye de første dagene at jeg må bruke truse døgnet rundt.

Ellers går jeg over til string.

Men alltid truse om natta!

Skrevet

:klø: Hvorfor er det ikke bra for underlivet? Har du veldig stramme stringtruser? Syntetiske?

Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg tror dette jeg, men har vel hørt at mye bruk av string kan føre til bl.a. kløe og soppinfeksjoner. Men noen klar dokumentasjon på dette har jeg ikke, altså.

Skrevet

Jeg bytter på. Kommer an på humøret, forma og blodet ;) Jeg er veldig glad i tamponger, og da bruker jeg sef string. Men når jeg bare er hjemme og daffer er det helt ok med truse og bind - om natta også. Bruker stringbind også, funker egentlig greit, men greier ikke helt å slappe 100% av når jeg har det på. Om natta er det lite aktivitet, men det ekleste er med en gang jeg står opp av senga kjenner jeg det kommer med en gang. Hater mensen as.

Skrevet

Truser døgnet rundt hele uka for meg. :( Blør veldig mye og tamponger er bare kjempevonde!

Hater bind men men.. må du så må du. :veldigsur:

Skrevet

Hvor pokker kjøper dere truser, siden de er så stygge?

Jeg veksler mellom string og truser, men har ingen (hverken string eller truser) som ikke tåler dagens lys.

jeg kaster gammelt og slitt undertøy etterhvert.

Jeg fordrar ikke stygt undertøy.

Gjest Anonymous
Skrevet

String og tampong om dagen, bind og truse om natten.

Vanligvis sover jeg naken, men det gjør meg ingenting å bruke truse de få nettene i måneden.

Jeg skjønner ikke helt dere som klager deres nød over å måtte bruke truse noen dagen i måneden, ærlig talt, det finnes alvorligere problem... kjøp dere noen fine truser da vel!

Skrevet

String og vanlige truser går om hverandre og mensen spiller ikke inn her.

Om natta sover jeg naken, bruker tampong de 2 første nettene, så ingenting.

Jeg lurer også på hvor dere som har så stygge vanlige truser kjøper trusene deres.

Det går helt fint an å finne vanlige truser med rumpe som faktisk ser bra ut, og ikke minner mest om noe bestemor går i.

Skrevet

Jeg blør heldigvis heller ikke om natten, så jeg bruker bare tampax og string. Men liker også veldig godt blondehipsters... De er veldig sexy....

Hater truser!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg bruker alltid kun string. Tåler ikke "store" truser! Har jeg mensen bruker jeg tampong.

Skrevet

Blør ikke om natta så bruker kun O.B og string.

Skrevet

Jeg bruker både string og vanlige truser uavhengig om jeg har mens eller ikke. Kommer an på humør, hva jeg skal ha utenpå osv. Jeg har menstruser i en egen skuff (bestemoravdelingen som sambo kaller den). Jeg liker best å bruke bind og må ha truser som holder det på plass. Tampong bruker jeg kun når jeg skal svømme eller skal ut på byen (tar mindre plass i veska...).

Gjest StoreSky
Skrevet

www.divacup.com Jeg leste en tråd om dette for noen uker siden (på Kropp, helse og trening), bestilte dagen etterpå..og fikk den 3 dager senere. Har prøvd den nå, og den virker genial. Jeg skylder den personen en stor takk :)

Skyll og sett inn igjen??? :kvalm:

Da bruker jeg heller tampong -og kaster i do!

Forøvrig: har ikke såkalte menstruser (himmel..) Men bruker bind eller tamponger ettersom hvor mye jeg blør.

Skrevet

Hvorfor mensen truser ??? De fleste som skifter truse ofte klarer å vaske dem rene, eller så går det vel å bytte dem litt oftere ut, slik at skuffen inneholder en grei blanding undertøy. Jeg kjøper ofte undertøy, gjerne rimelig hos HM, Kappahl, Lindex osv, der har de mye fint til bruk under mensen. Selv bruker jeg bare truser med hel rompe og bind !! Min kjære syntes det er finest å se på meg med slike truser. Flere av hans kamerater liker også hele truseromper. Det gikk å bruke vanlige truser før string kom, hvorfor skulle det plutselig bli så ubekvemt nå ??

Skrevet
Hvorfor mensen truser ??? De fleste som skifter truse ofte klarer å vaske dem rene' date=' eller så går det vel å bytte dem litt oftere ut, slik at skuffen inneholder en grei blanding undertøy. Jeg kjøper ofte undertøy, gjerne rimelig hos HM, Kappahl, Lindex osv, der har de mye fint til bruk under mensen. Selv bruker jeg bare truser med hel rompe og bind !! Min kjære syntes det er finest å se på meg med slike truser. Flere av hans kamerater liker også hele truseromper. Det gikk å bruke vanlige truser før string kom, hvorfor skulle det plutselig bli så ubekvemt nå ??[/quote']

Det var også greit å se ut som et troll før tannlege fantes :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker tampong, også om natta. Står da opp et par ganger og skifter. Går over til truseinnlegg når det verste har gitt seg.. og bruker alltid truser om natta, også når jeg ikke har mensen. Skjønner meg ikke på dere som sover med STRING?! At det skal være mer behagelig kjøper jeg ikke.. jeg har faktisk egne sovetruser jeg, dvs vanlige truser og boxere. Fine er de også. Men bruker string om dagen, fordi jeg bare går i ettersittende bukser. IKKE fordi string er et vakkert plagg, for det er det ikke.. :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Bruker bare string på dagen, ja, men på natten bruker jeg jo vanlige truser + bind, da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...