Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hva i all verden er så forferdelig med å sove med stor truse???

Hadde det bare vært snakk om en stor truse, så hadde det antagelig vært greit. Men ikke en stor truse OG et stort bind. Klamt, ekkelt og jævlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hm, jeg skjønner fortsatt ikke problemet.

Høres ikke ut som om problemet er at dere må bruke bind, men at dere ikke kan sove med stringtruse men må ha på vanlig truse. Det er det jeg ikke skjønner.

Skrevet
Har kastet alle mine menstruser nå (kjæresten er veldig fornøyd). Har oppdaget noe nokså lurt; Diva Cup. Den kan brukes om natta. Endelig slipper jeg bind' date=' det var noe av det verste jeg visste. Så hurra![/quote']

Ehh...Susanne. Hva er Diva Cup?

Synes jeg har hørt navnet før, men husker ikke :oops:

Gjest Marie29
Skrevet

Jeg har brukt minmalistiske string i mange år, men må nok gå over til større truser, syntes egentlig begge deler er helt og, bare trusa ikke er nyskjerrig er det helt greit å ha på seg bind, eller bleie kanskje.

Skrevet
Ehh...Susanne. Hva er Diva Cup?

Synes jeg har hørt navnet før, men husker ikke :oops:

www.divacup.com Jeg leste en tråd om dette for noen uker siden (på Kropp, helse og trening), bestilte dagen etterpå..og fikk den 3 dager senere. Har prøvd den nå, og den virker genial. Jeg skylder den personen en stor takk :)

Skrevet

Jeg bruker aldri string, mensen eller ikke. Det er det mest ubehagelige, fæle undertøyet jeg har opplevd. Menstruser har jeg uansett ikke, bruker de samme som ellers, og jeg bruker ikke Divacup heller.

Skrevet

www.divacup.com Jeg leste en tråd om dette for noen uker siden (på Kropp, helse og trening), bestilte dagen etterpå..og fikk den 3 dager senere. Har prøvd den nå, og den virker genial. Jeg skylder den personen en stor takk :)

Åja! Det stemmer, det var der jeg hadde lest om det :)

Ble litt nysgjerrig på dette, men skal sette inn en hormonspiral om få dager - så da er det vel farvel til mensen for en stund :wink:

Skrevet

Jeg bruker string hele tiden, selv når jeg har mensen. er ikke engang sikker på om jeg har noen vanlige truser i skapet mitt.

Skrevet
Kjøp boxer!

Boxere for jenter er små, trange (holder alt på plass) og mye finere enn truser (synes jeg).

:enig_animasjon:

Skrevet

Brukar både vanlig truse, strin og boxer heile tida.

Kun O.B her i gården, thank you verri møtsj!!

Skrevet

Jeg bruker string og tampong både dag og natt.

Skrevet

Jeg har ei venninne som bruker tampong hele tida (under mensen, også på natta) og string hele tida. Jeg tror ikke det er helt bra å bruke så trange truser hele måneden, og især ikke tampong så mye som konstant i 7-8 dager i strekk! Sånt gir meg assosiasjoner med sopp og infeksjoner... :hakeslepp:

Skrevet

Jepp, jeg bruker tampong og truseinnlegg og det lekker aldri :) Skjønner ikke hvorfor det skulle være verre enn vanlige truser. For i tillegg til å føle meg ekkel nok som blør, skal jeg også føle meg som ei bestemor? (ja JEG gjør)

Skrevet

Bruker string og tampong.

Kan ikke fordra bind.

Skrevet
Jeg har ei venninne som bruker tampong hele tida (under mensen' date=' også på natta) og string hele tida. Jeg tror ikke det er helt bra å bruke så trange truser hele måneden, og især ikke tampong så mye som konstant i 7-8 dager i strekk! Sånt gir meg assosiasjoner med sopp og infeksjoner... :hakeslepp:[/quote']

Så lenge en skifta ofte nok er det ikkje noko problem å bruke tampong heile tida.

Skrevet

Bruker stringtruser selv når jeg har mensen, tamponger eller stringbind. Hender jeg bruker boxer og vanlig bind om natta, da jeg ikke tror det er bra for underlivet å ha stringtruser på hele tida.

Skrevet
Så lenge en skifta ofte nok er det ikkje noko problem å bruke tampong heile tida.

Men nå snakker vi jo om folk som sover med tamponger. Og da skifter jo man ikke akkurat ofte. I alle fall ikke hvis man er som meg og har godt sovehjerte...

For øvrig er mensentrusene favoritten i mitt skap. Velger mye heller en stor truse enn en G-streng. Med mindre jeg skal bruke bukse/skjørt i tynne stoff da. Men selv da tar jeg meg i å lenge etter en stor, behagelig truse som ikke må lures ut av sprekkene til stadighet.

Skrevet

Jeg blør heller ikke om natten (heldigvis!), men bruker string-truseinnlegg for å være sikker. Det er ingen vits, men jeg må likevel.

Jeg syns at bind er helt grusomt. Liksom kjenne at det blir klamt og fuktig og usj! *Grøsser* Føles virkelig ut som man er baby og går med bleie og har vært litt uheldig... Fysj! Det er virkelig mye vi kvinner må igjennom gitt.

Skrevet

Synes stringbinda er fantastiske:) Men brukar av og til større bind om natta om det er mykje, men som regel kjem det lite om natta:)

Kan ikkje fordra tampong!!

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

String 24/7. Klarer ikke å gå i noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...