Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv så må jeg bruke truser når jeg har mensen, uansett hvor grusomt jeg synes det er. Jeg blør mye, og jeg vil ikke bruke tampong om nettene, så da må trusene og digre bind taes fram... Pytonuke :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte!

Så jeg vet hvordan du har det!

Men vi må fokusere på andre ting vet du. Heldigvis er det ikke det viktigeste og verste i verden, men det er ikke helt uten irritasjon.

Skrevet

Kjøp boxer!

Boxere for jenter er små, trange (holder alt på plass) og mye finere enn truser (synes jeg).

Gjest eminel
Skrevet

Stringbind is the way to go!!! Jeg klarer ikke vanlige ''truser''... men ok, litt vanskelig å bruke nattbind og string om natten da, så da må en jo ha på en stor truse... desverre... :(

klems

Skrevet

Jeg har gått mer og mer over til å bruke vanlige truser uansett mens eller ikke jeg.Jeg fikk en liten aha opplevelse da min nåværende kjæreste spurte meg hvor vi jenter hadde fått det fra at det var så sexy med stringtruse? :-?

Jeg har aldri følt meg sexy i stringtruse,føler jeg er litt for mye på "utstilling", så skal jeg snerte meg opp for kjæresten går det i sexy blondetruser :sjarmor::sjarmor:

De gangene jeg bruker string er de gangene buksene skal være trange,for truselinning som synes gjennom bukse er hvertfall ikke sexy :)

Gjest Virvel
Skrevet

Sverger til string på dagtid også når jeg har mensen (tamponger er virkelig guds gave til kvinnen! :ler: ), men om natten er jeg fornuftig og bruker bind... Har en egen bunke med "mensentruser" i skapet mitt, som aldrialdrialdri, under noen som helst omstendighet, tas frem ellers. Heldigvis blør jeg bare de to (noen ganger tre) første nettene, så jeg slipper å lide så veldig, men fysjameg så ekkelt det er likevel... :roll:

Gjest gjest
Skrevet

Jeg skulle gjerne brukt string hver dag, men jeg synes det er vanskelig å få stringbindene til å sitte godt. Tamponger har jeg bare så vidt prøvt og det var vondt! For tiden bruker jeg trang boxer med vanlig bind de første to tre dagene. Så en dag eller to med truseinnlegg for string. Siste dagen når det bare kommer en dråpe eller tre, holder det med de nye microinnleggene. Disse omtrent umerkelige sakene har jeg nå begynt å bruke daglig.

Skrevet

Det med menstruser er et kjent fenomen her også :D De ligger i en egen hylle,godt gjemt for omverdenen :wink:

Skrevet

Bruker tampong om dagen, og om natten blør jeg aldri, så da bruker jeg ingenting...

Skrevet

Jeg må også bruke menstruser :cry:

Skrevet

Menstrusene ligger godt gjemt her også :oops: , men de er kjekke å ha den værste uka i mnd. :cry:

Gjest Janna
Skrevet

Nå slipper jeg jo mensen en god, god stund (hurra!) men tidligere har jeg brukt string og tamponger om dagen, og boxer for jenter + nattbind om natta.

Blir vel tilbake til det gamle om et års tid :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes ikke menstruser er ekkelt jeg, men string og mensen hører IKKE sammen. Det er ekkelt det!

Skrevet

Til Ana: Blør du ikke om natta???

-Sukk, enn om jeg kunne ha sluppet det jeg også...

Sverger til tampong om dagen, og bind og mensen-truser om natta. Unntatt hvis jeg sover en annen plass enn hjemme... Da bruker jeg tampong om natta også...

Skrevet

nå har jeg ikke mensen, men da jeg hadde den brukte jeg string og tamponger. Men aldri hvit bukse. :)

• 2 år senere...
Gjest Marie29
Skrevet

Jeg er en tikkende hormonbombe om dagen, og har fått mensen som aldri før. Har blitt nødt til å bruke bind igjen. Har dere noen erfaringer på hvilke truser bind sitter best i, da tenker jeg på libresse night og tena lady super. De har begge tape på undersiden, men hva er best, glatte truser eller bomull ?

Skrevet

Har kastet alle mine menstruser nå (kjæresten er veldig fornøyd). Har oppdaget noe nokså lurt; Diva Cup. Den kan brukes om natta. Endelig slipper jeg bind, det var noe av det verste jeg visste. Så hurra!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva i all verden er så forferdelig med å sove med stor truse???

Gjest Marie29
Skrevet

Ikke vet jeg heller, jeg har vært på Kappahli dag og handlet både glatt- og bomullsundertøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...