Gå til innhold

Er DU kåt på Svennis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=238272 Jeg siterer fra artikkelen:

Alam forteller blant annet at oralsex er en av hennes spesialiteter, og at hun elsker å utføre det på sine partnere. Tidlig om morgenen etter deres første natt sammen, ga hun Svennis oralsex mens han fortsatt sov.

- Jeg ga ham en av mine Deep Throat-jobber, og han ropte plutselig til meg: Å, min gud, hva er det du gjør med meg?

Denne litt tørre revisortypen, legger jo ned damer i fleng, hva er det som gjør dere så kåte på fyren, jenter? :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville aldri tatt i fyren med tang.

De som går etter ham, liker nok pengene :ler:

Og han utnytter det

Skrevet

Antagligvis penger og berømmelsen han har!! :roll:

(Jeg er IKKE kåt på han :ler: )

Skrevet

Dama om oralsex:

"- Jeg elsker å gjøre det. For en kvinne gir det maksimal makt over menn. Jeg har til og med demonstrert for venninnene mine hvordan det skal gjøres når vi har hatt middagsselskaper. Da har jeg brukt et åttetommers stearinlys. Det har en fantastisk virkning på alle menn, hevder Alam."

Skjønner ikke at et åttetommers stearinlys skal ha så fantastisk virkning på menn....for det er jo for faen du hun sier... eller??? :ler:

Skrevet

Hvis man trekker sammenlikningen Svennis kontra Marit Breivik.......vel så.....ja.....jeg ser tiltrekkingen der umiddelbart. Definitivt Marit Breivik for meg.

Nam

Gjest Anonymous
Skrevet
Dama om oralsex:

"- Jeg elsker å gjøre det. For en kvinne gir det maksimal makt over menn. Jeg har til og med demonstrert for venninnene mine hvordan det skal gjøres når vi har hatt middagsselskaper. Da har jeg brukt et åttetommers stearinlys. Det har en fantastisk virkning på alle menn, hevder Alam."

Skjønner ikke at et åttetommers stearinlys skal ha så fantastisk virkning på menn....for det er jo for faen du hun sier... eller??? :ler:

Nei, det hun sier er at hun har demonstrert for venninnene sine at et åttetommers stearinlys har en fantastisk virkning for alle menn.

Det sies dessverre ikke noe om hvem/hvilken mann som har deltatt i demonstrasjonen...

:sjarmor:

Skrevet

Hun mener vel seriøst at i mangel på en k*** å suge på middags selskapet har hun vist teknikken ved å suge et sterinslys?!

Gjest Anonymous
Skrevet
Hun mener vel seriøst at i mangel på en k*** å suge på middags selskapet har hun vist teknikken ved å suge et sterinslys?!

Næh! :o

Skrevet

....nei tror du virkelig det...??? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sændis, her gav du akkurat ny næring til spekulasjonene om at vi er hverandres støtteprofiler...

Skrevet

Fine! :roll:

Jeg regnet jo egentlig med at dere fordsto det da men det virket virkelig ikke sånn. Kanskje fordi jeg ikke har fulgt med på innleggene deres før og er inne i den interne greien dere....

Men for all del

Gjest Anonymous
Skrevet

Sændis; jeg ser forresten at du atter en gang vifter med avatarrumpa.

Betyr dét at du melder deg frivillig som mottaker av 8-tommers stearinlys..?

:ler:

Skrevet
Sændis, her gav du akkurat ny næring til spekulasjonene om at vi er hverandres støtteprofiler...

Spørsmålet er jo hvor lenge den langt fremskredne schizofrenien min(vår?) kun får slike uskyldige utslag...

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørsmålet er jo hvor lenge den langt fremskredne schizofrenien min(vår?) kun får slike uskyldige utslag...

En halvtimes tid, er mitt (vårt) tips...'

Skrevet
Sændis; jeg ser forresten at du atter en gang vifter med avatarrumpa.

Moderatorene skal være glad det kun er rumpa jeg vifter med....men det er vel kun et tidsspørsmål nå, før...

...skulle forresten vært artig, som en test på takhøyden her inne...

...gikk gjennom familialbumet i går kveld, har nok et par bilder der som ville egnet seg til formålet...

Skrevet

Da passer det fint at avatar bildene er så små. Da får du akkurat plass til hele, uten å måtte forstørre.

Skrevet

En halvtimes tid, er mitt (vårt) tips...'

Jeg hører stemmer, jeg Trøff...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hører stemmer, jeg Trøff...

Slå av radioen, din vinglepikk!

Skrevet
Da passer det fint at avatar bildene er så små. Da får du akkurat plass til hele' date=' uten å måtte forstørre.[/quote']

Nå må vi menn snart slutte med dette voldsomme fokus på størrelsen....som du sikkert vet, så sier jo alle jenter at det er uten betydning...jeg er faen naiv nok til å tro på dem..:wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Han er like gammel som min far, så det åpenbare svaret mitt er vel Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...