Gjest Horatio Hornblower Skrevet 5. februar 2015 #21 Skrevet 5. februar 2015 Det er noe jeg aldri har offret en tanke.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #22 Skrevet 5. februar 2015 FHM-negler. Ja, nå ble det så utrolig mye klarere Anonymous poster hash: 104c5...587 1
FrankDrebin Skrevet 7. februar 2015 #23 Skrevet 7. februar 2015 Korte negler er fint. Neglelakk i en farge jeg liker er en bonus, men intet krav.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #24 Skrevet 7. februar 2015 Liker best korte negler uten neglelakk Anonymous poster hash: 27b76...370
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #25 Skrevet 7. februar 2015 Hehe, endelig noen som liker det:D Jeg fikk fikset mine negler i går og typen min ELSKER det. Han syns det er så mye mer sexy når jeg runker han og sitter på toppen å beveger hoftene mine mens jeg strammer musklene der nede, for da holder jeg han på brystet. Tihi. Anonymous poster hash: 8a126...9eb Har forståelse for runkingen, men wtf? hva skjer med denne informasjonen, og hvor kommer cowboy-Laila neglene inn i dette bildet? Anonymous poster hash: 94066...3cf 1
Gjest Coolaid Skrevet 7. februar 2015 #26 Skrevet 7. februar 2015 Hva syns dere om at deres kvinner pynter neglene sine og tar vare på de? Hor or not? Får dere ikke mere lyst på en håndjobb når dere vet at damene tar vare på og steller neglene sine?Anonymous poster hash: 8a126...9eb Det er alltid sexy med kvinner som tar vare på seg selv... innenfor visse grenser... for mye blir fort overkill. Så lenge det ser bra ut og ikke gjør det praktisk umulig å ta oppvasken så går det greit.
Gjest ytmnd Skrevet 7. februar 2015 #27 Skrevet 7. februar 2015 Wolverine negler er turnoff lite fan av neglelakk også, foretrekker naturlig!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #28 Skrevet 7. februar 2015 Hva synes dere om slike negler da? http://mallofstyle.com/blog/wp-content/uploads/2014/10/french-manicure-74.jpg Anonymous poster hash: 68e29...300
Morpheus Skrevet 8. februar 2015 #29 Skrevet 8. februar 2015 Det blir fort veldig jålete. Lange negler bør ikke være i nærheten av kosestaven min. Det kan fort bli smertefullt. Neglelakk kan være kult i friske farger. Men jåles det til med lange negler, armbånd og ringer. Ser det ut som ei gammel sigøynerkone.
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 8. februar 2015 #30 Skrevet 8. februar 2015 Wolverine negler er turnoff lite fan av neglelakk også, foretrekker naturlig! Lange negler er jo sett pá som vakkert, sá da kan det godt hende at mange kvinner ville ha misunnet Wolverine.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #31 Skrevet 9. februar 2015 Hva synes dere om slike negler da?http://mallofstyle.com/blog/wp-content/uploads/2014/10/french-manicure-74.jpg Anonymous poster hash: 68e29...300 Noen? Anonymous poster hash: 3f3dc...4d7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #32 Skrevet 9. februar 2015 Det blir fort veldig jålete. Lange negler bør ikke være i nærheten av kosestaven min. Det kan fort bli smertefullt. Neglelakk kan være kult i friske farger. Men jåles det til med lange negler, armbånd og ringer. Ser det ut som ei gammel sigøynerkone. Nå skrev jeg ikke at jeg akkurat mente lange negler i forskjellige farger, jeg mente halvlange (naturlige) med fransk manikyr. Altså en liten hvit tupp. Selv ELSKER jeg å pynte meg, og jeg kan fint ta oppvasken og all husarbeid med slike negler. Men poenget mitt er at jeg syns det er så fint. Hvorfor liker dere det ikke isåfall? Anonymous poster hash: 8a126...9eb
Gothminister Skrevet 9. februar 2015 #33 Skrevet 9. februar 2015 Menn bryr seg bare om munnen og musa de. Hva annet skulle vi brydd oss om?
Gjest Coolaid Skrevet 9. februar 2015 #34 Skrevet 9. februar 2015 Hva synes dere om slike negler da? http://mallofstyle.com/blog/wp-content/uploads/2014/10/french-manicure-74.jpg Anonymous poster hash: 68e29...300 Sexy. I tillegg viser det en kvinne som tar vare på seg selv.
Gjest Coolaid Skrevet 9. februar 2015 #35 Skrevet 9. februar 2015 Angående "kos"... Dere jenter som har litt lengde på neglene. Må dere være ekstra forsiktig når dere onanerer ? Og ja, det er et seriøst spørsmål
Gjest incognita Skrevet 9. februar 2015 #36 Skrevet 9. februar 2015 Angående "kos"... Dere jenter som har litt lengde på neglene. Må dere være ekstra forsiktig når dere onanerer ? Og ja, det er et seriøst spørsmål Kan fort ryke på en smell der ja.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #37 Skrevet 9. februar 2015 Angående "kos"... Dere jenter som har litt lengde på neglene. Må dere være ekstra forsiktig når dere onanerer ? Og ja, det er et seriøst spørsmål Selvfølgelig men du peiser jo ikke på med en halv meter lang negl, ikke graver du toppen på fingeren inn i klitoris heller.. Nå foretrekker jeg å fylles av andre ting fremfor fingre, så aldri hatt det problemet der...Anonymous poster hash: b1496...dc3
Gjest Kim Skrevet 9. februar 2015 #38 Skrevet 9. februar 2015 Jeg ser ikke engang problemstillingen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå