Gå til innhold

Fremfall og erfaring etter operasjon


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått konstatert fremfall av fremre skjedevegg. Synes det er plagsomt og ubehagelig, men ikke direkte smertefullt. I tillegg føler jeg meg veldig slapp og vid i skjeden. Skulle gjerne hørt fra noen som er operert for dette: Ble du helt bra? Og ble skjeden strammere? Og hvor mye symptomer må en ha før en får operasjon? Veldig takknemlig for svar -jeg er ganske lei meg for dette. Naivt kanskje, men jeg trodde at arrvev etter klipp skulle være eneste komplikasjon, og at skjeden ellers ville trekke seg sammen igjen til å bli ganske lik som før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette bør du snakke med en kirurg om. Be om henvisning fra fastlegen din



Anonymous poster hash: f08d2...ecf
Skrevet

Ja, det har jeg selvfølgelig gjort, men det tar veldig lang tid å få time på KK, og har time først om to måneder. Ville derfor gjerne høre fra noen som faktisk har gjort operasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...