AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 I det siste har jeg følt meg veldig veldig sliten. Jeg orker veldig lite.. Merker at konsentrasjonen min er kraftig nedsatt, reaksjonsevnen er dårlig(eks; holdte på å bli påkjørt tidligere idag-enset ikke bilen) og hukommelsen er helt på tryne. I tillegg har jeg kraftig hodepine, er dødstrøtt og svimmel :/ Jeg føler meg skikkelig slapp og sløv rett og slett, og det er ikke noe kjekt akkuratt. Blir veldig frustrert, og denne tilstanden skremmer meg litt for å være ærlig. Vet liksom aldri hva som kan skje?? Hva kan det være? Anonymous poster hash: 50d37...18c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Jeg føler at jeg ikke er helt til stede på en måte(lost)..Anonymous poster hash: 50d37...18c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå