Gå til innhold

Blir så frustrert...


Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har jeg følt meg veldig veldig sliten. Jeg orker veldig lite.. Merker at konsentrasjonen min er kraftig nedsatt, reaksjonsevnen er dårlig(eks; holdte på å bli påkjørt tidligere idag-enset ikke bilen) og hukommelsen er helt på tryne. I tillegg har jeg kraftig hodepine, er dødstrøtt og svimmel :/ Jeg føler meg skikkelig slapp og sløv rett og slett, og det er ikke noe kjekt akkuratt. Blir veldig frustrert, og denne tilstanden skremmer meg litt for å være ærlig. Vet liksom aldri hva som kan skje?? Hva kan det være?

Anonymous poster hash: 50d37...18c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler at jeg ikke er helt til stede på en måte(lost)..

Anonymous poster hash: 50d37...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...