AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Ja, jeg holder på å omkomme når jeg er på do og gjør nummer to. Det ER.SÅ.VONDT. Hva er beste hjelpemiddel for en stakkars gravid med hemoroid? Anonymous poster hash: f405f...4d0
Gjest Runforit Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Gå på apoteket å kjøp hemoroidekrem. Det skal hjelpe
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Gå på apoteket å kjøp hemoroidekrem. Det skal hjelpe Er ikke alt som kan brukes som gravid, så husk å spør de på apoteket.Anonymous poster hash: b2903...a7f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Slitet med det samme i 2 uker uten at noe virket. Hvis det er på utsiden så prøv litt honning, jeg ble kvitt alt etter 2 dager!Anonymous poster hash: b2248...622
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Sliter med det i 5 mnd ...Faens dem ja! Anonymous poster hash: 01a16...855
nytid Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Stikk piller fra legen med smertestillende hjalp! I de verste periodene, brukte jeg isbiter i en plastpose som jeg holdt mot "hullet" til det ble kaldt samt at jeg smurte med zink salve ! Kjente da ingenting til smertene når jeg gikk på do
Gjest Vind Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Stikkpiller fra legen kan være til hjelp.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Men kan gravide bruke disse kremene og pillene? Eller må de ty til kjerringråd? Anonymous poster hash: f405f...4d0
Gjest Vind Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Men kan gravide bruke disse kremene og pillene? Eller må de ty til kjerringråd? Anonymous poster hash: f405f...4d0 Det kan legen din svare på bedre enn vi kan.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Jeg pleide å sette meg på huk i dusjen mens jeg holdt meg på toalettet og tok dusjhodet mot hullet med varmtvann.. leeeenge. Anonymous poster hash: a9dfc...af4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Går hemoroidene bort når man ikke er gravid lenger? Anonymous poster hash: be2df...d39
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Jeg fikk dem først etter at barnet var født. De kommer tilbake med jevne mellomrom, har dem sikkert 3-4 ganger i året. Jeg bruker krem (Alcos-Anal fungerer bedre enn Sheriproct for meg), men zinksalve, som noen over her nevner, has også hatt god effekt! Virker som det er viktig å smøre, men hva man smører med er mindre relevant..? Anonymous poster hash: 5978b...f99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå